قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 1st, 2016 | 18:12 ب.ظ| كد خبر: 3267
فرماندار پارس آباد ؛
تکمیل و تجهیز بیمارستان پارس‌آباد نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است/راه‌اندازی و تکمیل فرودگاه پارس‌آباد در سه ماه آینده
تکمیل و تجهیز بیمارستان پارس‌آباد نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است/راه‌اندازی و تکمیل فرودگاه پارس‌آباد در سه ماه آینده فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی پارس‌آباد در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل و تجهیز آن نیازمند ۶۰ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی پارس‌آباد در سال ۸۶ که نزدیک به ۱۰ سال است آغاز شده و هم‌اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تاکنون ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت و عملیات اجرایی آن هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه با زیربنای ۱۲ هزارمتر مربع در چهار طبقه احداث می‌شود که به ۱۶۰ تختخوابی ارتقا یافته و برای تجهیز این پروژه عظیم ۴۵ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا پایان سال ۹۵ به اتمام برسد.

صمدی از تکمیل و تحویل کلینیک درمانی بیماری سرطان همزمان با بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در شهرستان‌ پارس‌آباد در سال ۹۵ خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در گذشته بیماران سرطانی شهرستان برای سپری کردن دوره درمان مجبور به مراجعه به بیمارستان‌های استان و شهرستان‌های دیگر بودند مصمم شدیم تا یک کلینیک درمان بیماری سرطان و انجام شیمی‌درمانی در این شهرستان احداث کنیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد با اشاره به راه‌اندازی و تکمیل فرودگاه پارس‌آباد در سه ماه آینده بیان کرد: با توجه به سابقه دیرین فعالیت فرودگاه پارس‌آباد که از عمر آن بیش از ۴ دهه می‌گذرد به ترمیم و تعریض آن از طرفین به طول ۷٫۵ متر و از عرض ۱۵ متر اقدام کردیم.

وی گفت: در راستای تکمیل و راه‌اندازی باند فرودگاه پارس‌آباد تمهیدات لازم و تأمین اعتبارات و ۳ هزار تن قیر رایگان برای اجرای لایه دوم آسفالت فرودگاه اختصاص یافته است که با بهره‌براری از آن انتظار می‌رود مشکلی در پروازهای این فرودگاه نداشته باشیم.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: با تکمیل این پروژه شاهد نشست و برخاست هواپیماهای با بدنه متوسط از جمله فوکر ۱۰۰ خواهیم بود که قابلیت توسعه پرواز برای فرودگاه این شهرستان مرزی را فراهم می‌آورد.

صمدی افزود: فرودگاه پارس‌آباد به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه استان اردبیل وده که در سال ۵۲ تاسیس و در سال ۸۱ از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور شده است.

منبع : خبر آنلاین

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...