قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 16th, 2016 | 08:52 ق.ظ| كد خبر: 3028
فرودگاه پارس‌آباد هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد
فرودگاه پارس‌آباد هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد رئیس فرودگاه پارس‌آباد با اشاره به روند رو به اتمام بهسازی باند این فرودگاه از تکمیل عملیات تا هفته دولت خبر داد.

به گزارش مغان رسا ، محمد مهدی سرگزی در گفت:  با اشاره به انجام عملیات بهسازی در باند فرودگاه تصریح کرد: متأسفانه به دلایل مختلف این مهم سه سال است به طول انجامیده و هنوز به اتمام نرسیده است.

وی افزود: در پروژه بهسازی روکش آسفالت و تعریض باند مد نظر بود که در مرحله اول تعریض باند انجام شد و فرودگاه برای نشست و برخواست هواپیماهای ATR۷۲ آمادگی داشت.

رئیس فرودگاه پارس‌آباد افزود: هر چند روند تعریض باند به دلیل کمبود اعتبار و جابه‌جایی دولت‌ها با تأخیر مواجه شد اما در ادامه مسئولان پیشنهاد مقاوم‌سازی باند فرودگاه را با هدف پرواز هواپیماهای فوکر ۱۰۰ و ایرباس ۳۲۰ مطرح کردند.

به گفته سرگزی هر چند این پیشنهاد، مناسب و موجب توسعه فرودگاه به ویژه با طرح موضوع ایجاد منطقه آزاد تجاری در شمال استان بود اما در عمل برای تأمین اعتبار کمک چندانی نشد و به همین دلیل روند مقاوم‌سازی باند با تأخیر مواجه شد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای عملیات بهسازی فرودگاه، متذکر شد: در آخرین قرارداد که دو هفته قبل منعقد شده است، ۴۰ میلیارد ریال دیگر از محل شرکت فرودگاه‌های اردبیل تأمین شده است.

وی با اشاره به مشکلات متعدد تأمین هزینه بهسازی فرودگاه تصریح کرد: مقاوم‌سازی باند فرودگاه به شکل یک لایه هفت سانتی‌متری آسفالت اجرا خواهد شد.

رئیس فرودگاه پارس‌آباد ابراز امیدواری کرد این طرح تا هفته دولت به اتمام رسیده و فرودگاه آماده پرواز هواپیما شود.

منبع‌: مهر

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...