قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 10th, 2016 | 19:02 ب.ظ| كد خبر: 2940
در دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های سمن‌ها‎؛
موسسه خیریه آرزو، بعنوان غرفه‌‌ برتر سازمان‌ مردم نهاد اردبیل انتخاب شد+تصاویر
موسسه خیریه آرزو، بعنوان غرفه‌‌ برتر سازمان‌ مردم نهاد اردبیل انتخاب شد+تصاویر دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های سمن‌ها در اردبیل با معرفی غرفه‌های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش مغان رسا ، در مراسمی که پیش از ظهر امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برگزار شد در دو بخش غرفه‌آرایی و محتوا و کیفیت به انتخاب مردم و هیأت داوران به سمن‌های برتر لوح سپاس و جوایزی اهدا شد.

از دید انتخاب مردمی در بحث غرفه‌آیی شبکه محیط زیست استان اردبیل و در بخش محتوا و کیفیت به انتخاب مردم غرفه انجمن معلولان ذهنی و جسمی استان اردبیل برتر و منتخب تشخیص داده شدند.

نسیم مهر نمین، موسسه حمایت از بیماران سرطانی آرزو و مجمع خیرین مسجد‌ساز استان به همراه منتظران نور به شکل مشترک جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

اما به انتخاب هیأت داوران در بخش محتوا و کیفیت موسسه حمایت از بیماران سرطانی آرزو از پارس‌آباد اول شد و مجمع مهندسان خیر و نیکوکار استان به همراه انجمن ستاره‌شناسان کیهان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز و بنیاد حمایت از کودکان سرطانی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در این مراسم که جمعی از مسئولان استانی و کشوری نیز حضور داشتند یاد و خاطره محروم لطیف نباتی مقدم خیر نام‌آشنای کشور و استان اردبیل به همراه استاد ادبیات عرفان حجت‌الاسلام عادل مولایی و پدر تعزیه ایران جابر عناصری گرامی داشته شد و به احترام این بزرگان خیراندیش لوح سپاس و تندیس این نمایشگاه به خانواده‌های آنها اهدا شد.

دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های سازمان مردم نهاد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ما در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار شد بیش از ۷۰ سمن فعال در استان فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشتند.

منبع: فارس

تصاویر از سایت موسسه آرزو

IMG_4319IMG_7828IMG_7834IMG_7839IMG_7850VBKK0407

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...