قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 2nd, 2016 | 16:45 ب.ظ| كد خبر: 2838
امام جمعه شهرستان پارس آباد در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل
جاده سلامت در شهرستان پارس آباد ایجاد می شود
جاده سلامت در شهرستان پارس آباد ایجاد می شود حجت الاسلام رشادی امام جمعه شهرستان پارس باد در دیدار با ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان گفت:جاده سلامت ورزش همگانی در این شهرستان ایجاد می شود.

به گزارش مغان رسا ،امام جمعه پارس آباد با تاکید بر نقش ورزش در جامعه به خصوص در زندگی جوانان خواستار برنامه ریزی مدون ورزشی و فرهنگی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان و جوانان شهرستان شد و گفت :تنها حربه ای که می توان علیه هجمه جنگ نرم دشمن داشت استفاده از ظرفیت های فرهنگی و ورزشی است.

رشادی از  ایجاد جاده تندرستی برای ورزش همگانی را با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری شهرستان خبر داد و گفت: جهت ترویج ورزش باید طرح ایجاد جاده سلامت  و  ورزش همگانی در جلسه شورای فرهنگی مطرح و احداث آن  تصویب شود .

در این دیدار بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز بیان داشت:درشهرستان پارس اباد جوانان با استعداد زیادی وجود دارند که در کشور و میادین خارجی نام شهرستان را بلند آوازه می کنند. و ما به داشتن چنین جوانانی افتخار می کنیم ونهایت تلاش را برای افتخار آفرینی آنان در عرصه های جهانی انجام میدهیم.

در ادامه موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه و مدیر کل ورزش گزارش یکساله عملکرد این اداره را ارائه نمودند وافزود: ورزش در تربیت اخلاقی نقش مهمی را ایفا می کند سلامت جسمانی و نشاطی که در اثر ورزش پدید می آید، زمینه سازسلامت روحی و روانی و نیز شکوفایی فضایل اخلاقی است و در فرهنگ ما نیرومندی و جوانمردی، هماره دوشادوش هم بوده اند و هدف ما توسعه سلامت جسمانی و روحی می باشد.

۴۲۲۱۰۸۳۵۹_۱۰۶۸۰۶_۷۳۸۷۵۱۵۰۰۷۹۶۸۸۶۸۱۶۶۴۲۳۸۰۷۸۳۱_۴۰۷۴۹_۹۵۳۱۷۵۴۳۴۴۵۷۴۵۸۸۸۳۴

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...