قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آوریل 8th, 2016 | 18:17 ب.ظ| كد خبر: 2611
امام جمعه اردبيل در خطبه هاي نماز جمعه:
حاضرم در جبهه قره‌باغ اداء دین نمایم/ قره‌باغ باید به خاک آذربایجان برگردد
حاضرم در جبهه قره‌باغ اداء دین نمایم/ قره‌باغ باید به خاک آذربایجان برگردد امام جمعه اردبیل گفت: ما آرزوی حضور در جبهه قره‌باغ را داریم و من شخصا حاضرم در صورت فراهم شدن مقدمات، در جبهه قره‌باغ اداء دین نمایم.
به گزارش مغان رسا، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به غائله قره‌باغ اظهار کرد: در این حادثه با ملت آذربایجان غمگسار هستیم و بر خود واجب می‌دانیم که از تمامیت ارضی آذربایجان و از بازگشت خاک این کشور دفاع کنیم.
وی افزود: حمایت از مظلوم، رکن اصلی در اهداف و مقاصد انقلاب اسلامی است، خواه این مظلوم در فلسطین باشد یا یمن یا عراق یا سوریه یا قره‌باغ یا نارداران یا بحرین و یا هر نقطه دیگری از جهان.
خطیب جمعه اردبیل ادامه داد: در صحت این سخن همین بس که مقام معظم رهبری فرموده‌اند که قره‌باغ، خاک اسلام است و برای هر کس در آن مکان اتفاقی بیفتد شهید محسوب می‌شود و همچنین فرموده دیگر ایشان که قره‌باغ پاره تن اسلام است و بایستی به دامن کشوری که از آن جدا شده برگردد.
عاملی بیان کرد: ما آرزوی حضور در جبهه قره‌باغ را داریم و من شخصا حاضرم در صورت فراهم شدن مقدمات، در جبهه قره‌باغ اداء دین نمایم.
نماینده رهبر معظم انقلاب در استان از مسئولین استانی خواست در صورت احتیاج آذربایجان به خون یا سایر نیازمندی‌های طبی از فراهم کردن آن مضایقه نکنند.
وی خاطرنشان کرد که در موضوع قره‌باغ باید به چند نکته توجه شود که اعتقاد داریم نه تنها قره‌باغ باید به آذربایجان برگردد بلکه باید ترکیب جمعیتی منطقه و مرزهای سابق آذربایجان که توسط استالین با نیت ایجاد اختلاف بین اقوام بهم ریخت به حالت اولیه برگردد؛ درگیری‌های امروز ریشه در همان اقدام شوم استالین دارد.
عاملی گفت: آذربایجان در این غائله باید دوست، دشمن و خادم و خائن به ملت و تمامیت ارضی خود را بشناسد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در بیان خائنین به قره‌باغ اینچنین افزود: اولین خائن، گروه مینسک است که متشکل از روسیه، آمریکا و فرانسه است.
عاملی ادامه داد: این گروه عمدا قول مذاکره را داده و نه تنها کاری انجام نمی‌دهد بلکه اگر نهادهای بین‌المللی دیگر هم بخواهند وارد حل این معضل شوند، مانع می‌گردند؛ آنها نمی‌خواهند معضل قره‌باغ به‌طور مسالمت‌آمیز حل شود.
وی بیان کرد: خائن دوم، دولت آمریکا هست که در منطقه دنبال ایجاد پایگاه است و چه پایگاهی بهتر از قره‌باغ که بیخ گوش ایران است؛ منطقه قره‌باغ حیات خلوت آمریکا در جهت ایجاد شیطنت در منطقه تبدیل شده است، با اینکه آذربایجان امتیازات فوق‌العاده مثل قرارداد نفتی بزرگ موسوم به قرارداد قرن را به آمریکا داده است. آمریکا بیشترین ریاست را در گروه مینسک داشته ولی کاری برای آذربایجان نکرده است و عجیب این است که آمریکا در سال ۱۳۸۸ به ادعای ارمنستان صحت گذاشت و قره‌باغ را از آن ارمنستان دانست.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اسرائیل، اتحادیه اروپا، شورای امنیت سازمان ملل و ناتو را از دیگر خائنین به قره‌باغ معرفی کرد و به‌طور مبسوط به ادله این مطلب پرداخت.
نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هیچ کشوری مثل ایران برای آزادی قره‌باغ تلاش نکرده است.
منبع: آران نیوز

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...