قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 2nd, 2016 | 17:48 ب.ظ| كد خبر: 2182
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
شاکی خرید و فروش آرا هستم / شرفم را در برابر پیشنهادات میلیاردی باندهای مافیایی نفروختم
شاکی خرید و فروش آرا هستم / شرفم را در برابر پیشنهادات میلیاردی باندهای مافیایی نفروختم نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از مسئولان امر شاکی هستم که چرا نتوانستند از بخش عمده‌ای از خرید و فروش آرا در انتخابات مجلس جلوگیری کنند.

به گزارش مغان رسا، مصطفی افضلی‌فرد پیش از ظهر امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد

وی در این بیانیه اظهار داشت:  از مردم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین که با حضور گرم و پرشور خود در پای صندوق‌های رای شاخصه‌ها و ملاک‌های واقعی انتخاب خود را به صورت شفاف روز جمعه به نمایش گذاشتند قدردانی می‌کنم.

افضلی‌فرد افزود: از اینکه با سلب این مسئولیت خطیر آرامش را به من و خانواده‌ام برگرداندند دست‌شان را به گرمی می‌فشارم و بدون شک حافظه تاریخ فراموش نخواهد کرد که بنده در دوران حضور خود در مجلس سیمای تابناک و چهره آبرومند از مردم این منطقه را به مردم کشورمان نشان دادم و به اذعان نمایندگان مجلس از شهرهای مختلف دارای توانمندی، شجاعت و امانت‌داری لازم که برای یک نماینده موفق نیاز است از آن برخوردار بودم.

این نماینده مجلس یادآور شد: خداوند را شاکرم که به امانت رای مردم خیانت نکردم و کرسی مجلس را ابزاری برای سوءاستفاده آن‌چنانی قرار ندادم و در عرصه انتخابات مجلس دهم هم به دلیل ادای وظیفه نمایندگی در مجلس دو ماه مانده به انتخابات به صحنه آمدم و زد و بند و تبانی با باند یا گروهی نداشتم و هزینه‌های میلیاردی صرف نکرده و وعده و وعیدهای نشدنی ندادم.

افضلی‌فرد بیان کرد: تنها بخش کوچکی از آنچه را که در حوزه قانون‌گذاری، کمیسیون و حوزه انتخابیه انجام گرفته بود را به مردم گفتم و اعلام می‌کنم که من شرف خود و مردم را در برابر پیشنهادات میلیاردی به باندهای مافیایی نفروختم و همواره بر این اصل افتخار می‌کنم.

وی یادآور شد: هر چند که بداخلاقی‌ها و سوء رفتارهای زیادی برای تاثیرگذاری در نتایج انتخابات مشاهده شد ولی مسئولان امر به رغم تلاش‌‌هایی که انجام دادند نتوانستند از بخش عمده‌ای از خرید و فروش آرا که در حوزه‌های قابل توجهی انجام می‌شد جلوگیری کنند که البته به نتیجه انتخابات پس از طی مراحل قانونی هر چه باشد احترام می‌گذارم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ امیدوارم کسانی که با هر ملاک یا دلیلی که به مجلس راه یافتند بهتر از بنده در حوزه‌های قانون‌گذاری و کمیسیون‌ها و حوزه انتخابیه توانمندی، شجاعت و امانت‌داری خود را عملا نشان دهند.

افضلی‌فرد عنوان کرد:‌ بدون شک تصمیمی که مردم در روز جمعه گرفتند به تناسب آرا میزان قدردانی آنها از خدمتگزاران خود را نشان داد و به یقین این تصمیم بر سرنوشت این شهرها تاثیر اساسی خواهد داشت و درس عبرتی خواهد بود برای کسانی که صادقانه و دلسوزانه همه عمر خود را صرف خدمت بی‌منت به این دیار کردند و جواب آن را پس گرفتند.

وی افزود: از همه کسانی که تحت هر عنوان با جان و دل زحمت کشیده و رنج‌ها را به جان خریدند و از نامهربانی‌ها خون دل خوردند صمیمانه قدردانی می‌کنم و به آنها می‌گویم شما ضرر نکرده‌اید بلکه از یک نماینده‌ای حمایت کردید که بر پاک‌دستی و امانت‌داری، شجاعت و توانمندی وی همه نمایندگان مجلس و هر انسان با وجدانی صحه می‌گذارند.

این نماینده مجلس سخن امیر مومنین علی (ع) را که «مغلوب واقعی کسی است که از راه شر و نادرست به پیروزی دست یابد» یادآور شد و گفت: مردم هیچ وقت نخواستند راه‌های دیگر را برای رسیدن به پیروزی ظاهری انتخاب کنند پس از دید سیاست علوی به دلیل حفظ دیانت و درست‌کاری خود پیروز واقعی میدان هستند چرا که اجازه نداند عده‌ای دین‌شان پلی باشد برای دنیای دیگران تا دچار خسران شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...