قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 12th, 2016 | 12:48 ب.ظ| كد خبر: 1864
امام جمعه پارس آباد؛
پست فرمانداری بازیچه سیاسی عده ای مسئول /مردم هیچ‌وقت صحنه انقلاب را خالی نمی‌گذارند
پست فرمانداری بازیچه سیاسی عده ای مسئول /مردم هیچ‌وقت صحنه انقلاب را خالی نمی‌گذارند امام جمعه پارس آباد در خطبه نماز جمعه این شهر، از نبود ثبات مدیریتی و جا به جائی فرماندار در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش مغان رسا،حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های این هفته نمازجمعه پارس آباد با اشاره به تغییرات پی در پی و زودهنگام فرمانداران این شهرستان اظهار داشت: در دو سال اخیر پنج فرماندار در شهرستان پارس آبادمغان عزل و نصب شده که چنین وضعی در بروز مشکلات تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه تا فرمانداری می‌خواهد شهرستان را به خوبی بشناسد و کار مثبتی انجام دهد تغییر می‌کند، گفت: این مسئله که بخواهد در طول دو سال اخیر، پنج فرماندار عوض شود، موجب نگرانی اهالی شهرستان است و هر مسئولی تا بخواهد استعدادها و ظرفیت ها را بشناسد و تصمیمات عملیاتی بگیرد، بلافاصله عوض شود، این مسئله در خور و شأن شهرستان پارس آباد نیست.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ادامه داد: نبود ثبات مدیریتی و تغییرات زودهنگام فرمانداری در پارس آباد باعث شده بیشترین ضربه را تنها مردم این منطقه بخورند و ما دود ناشی از آن را از چشم استانداری و وزارت کشور می بینیم که در این زمینه ضعیف عمل کرده اند.

رشادی با انتقاد از اینکه پست فرمانداری بازیچه سیاسی عده ای مسئول شده است، گفت: متاسفانه اختلاف سلیقه باعث شده، هر دولت و یا نماینده ای که به منصب قدرت می رسد سریع اقدام به تفییر فرماندار می کند که با این کار نه تنها نمیتوان یک شهر را اداره کرد بلکه این امر خلاف اصول مدیریتی و قابل دفاع نیست.

وی در ادامه انتصاب اکبر صمدی به عنوان فرماندار جدید پارس آباد را تبریک گفت و از خدمات احمدی فرماندار سابق این شهرستان نیز قدردانی کرد.

رشادی در بخشی از سخنان خود افزود: همانطوری که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که هیچ‌وقت صحنه دفاع از انقلاب را خالی نمی‌گذارند در روز ۷ اسفند نیز با حضور حداکثری خود به همه اعلام خواهند کرد که این انقلاب هیچ وقت به مسیر انحراف و انحطاط نمی‌رود.

وی با بیان اینکه مشروعیت و مقبولیت نظام در سایه حضور مردم است و این حضور بارها در ۳۷ سال گذشته تکرار شده است، افزود: حضور با شکوه ملت در راهپیمایی دیروز روشن‌ترین پیام برای همه مستکبران و مستبدان روزگار است که حقیقت پیام این انقلاب را درک کنند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با یادآوری اینکه در این ۳۷ سال با همه مرارت‌ها و دشواری‌هایی که به این ملت تحمیل شده است اما مردم ما ایستاده و مقاوم همواره در صحنه دفاع از انقلاب حاضر شده‌اند، ادامه داد: ملت ایران هیچ وقت به آمریکا و ایادی کفر اعتماد نکرده و نخواهد کرد.

رشادی بزرگترین پیام اجرای برجام را تکیه بر توانمندی‌های داخلی و دور شدن از امیدواری‌های واهی دشمنان توصیف کرد و یادآور شد: این ملت نه تنها واهمه‌ای از تحریم و تهدید دشمن ندارند بلکه در صحنه خلق حماسه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ارزشی نظام همواره در صحنه هستند.

وی پروسه نفوذ دشمن را به ویژه در عرصه فرهنگی خطرناک توصیف کرد و گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن نیز باید آگاهی و بصیرت مردم بیشتر از این در صحنه‌های مختلف انقلاب تقویت شود.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد به فرارسیدن ۷ اسفند روز شکوه حضور سیاسی ملت ایران در دو انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: صحنه انتخابات صحنه شکوهمندی است که در آن همه پای صندوق می‌آیند تا با آرمان امام و شهدا تجدید بیعت کنند و به ندای رهبر خود لبیکی دوباره بگویند.

رشادی اهالی منطقه را به هوشیاری در انتخاب افراد اصلح برای راهیابی به مجلس فراخواند و تصریح کرد: نباید تبلیغات رنگ و بوی تزویر یا وابسته بودن به زر و زور و ثروت را پیدا کند بلکه مردم باید به توانمندی افراد رأی بدهند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...