قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 23rd, 2016 | 19:28 ب.ظ| كد خبر: 1671
سد عمارت ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
سد عمارت ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر سد عمارت ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که در جبهه‌های مختلف این پروژه به سرعت در حال اجراست.

به گزارش مغان رسا به نقل از خبرگزاری فارس ، داود نجفیان عصر امروز در جریان بررسی پروژه‌های در حال اجرای شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل پروژه عظیم سد عمارت اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه با تأخیر چند ساله اما با تزریق منابع اعتباری مناسب در قسمت‌های مختلف در حال اجراست، تصریح کرد: سد عمارت از نوع سد خاکی سنگریزه است که با حجم ۱۸۲ میلیون متر مکعب در فاصله ۱۵۰ کیلومتری اردبیل و در اطراف گرمی و پارس‌آباد در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان پیشرفت اجرایی این پروژه را بیش از ۴۵ درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم در دو سال آینده این سد توان آبگیری را پیدا کند.

نجفیان با یادآوری اینکه سد عمارت بزرگترین سد خاکی و مخزنی استان است که حتی در شمالغرب کشور نیز بی‌نظیر است، افزود: در کنار احداث سد عمارت در گرمی، عملیات اجرایی سد کوثر و بفراجرد به اتمام رسیده و سد احمدبیگلوی مشگین‌شهر و چندین سد متوسط و کوچک نیز در سطح استان در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است تا با جلوگیری از سدسازی‌های جدید بتوانیم در بهره‌برداری درست از منابع آب و جلوگیری از مصرف بی‌رویه و غیراصولی گام‌های اساسی و جدی را برداریم، بیان کرد: البته مهار آب‌های مرزی جزو برنامه‌ها و سیاست‌های کلان دولت است.

نجفیان اضافه کرد: بر همین اساس و با دستور مقام معظم رهبری اعتبار ویژه‌ای از محل صندوق توسعه ملی برای این طرح‌ها پیش‌بینی شده که امیدواریم نتایج خوبی را اجرای این طرح‌ها به همراه داشته باشد.

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...