قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 20th, 2016 | 17:14 ب.ظ| كد خبر: 1641
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:
واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی با جدیت ادامه دارد
واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی با جدیت ادامه دارد مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مصمم هستیم تا سیاست واگذاری اماکن ورزشی را به بخش خصوصی با قدرت و توان مضاعف ادامه دهیم.

به گزارش مغان رسا، ایوب بهتاج عصر امروز در نشست با مسئولان حوزه ورزش در اردبیل اظهار کرد: حدود ۱۳۰ سالن و فضای ورزشی در سطح استان اردبیل وجود دارد که بخش عظیمی از آنها به ویژه در شهرستان‌ها واگذار شده و تعدادی از این سالن‌ها نیز که با استقبال بخش خصوصی روبه‌رو نشده در اختیار هیئت‌های ورزشی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: ما در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با موانع و مشکلاتی در واگذاری سالن‌ها و اماکن ورزشی روبه‌رو هستیم ولی تلاش جدی را انجام می‌دهیم تا در حد امکان از این ظرفیت برای توان‌افزایی ورزش استان به ویژه هیئت‌های ورزشی استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به واگذاری بیش از ۹۰ سالن و مکان ورزشی در سال‌جاری به بخش خصوصی خبر داد و گفت: ما در دو سال اخیر جایگاه استان را از لحاظ واگذاری و ساماندهی اماکن ورزشی از رتبه ضعیف ۲۷ کشوری به رتبه‌های ممتاز ملی تغییر دادیم.

بهتاج ضرورت تقویت نظارت‌ها و بازرسی‌ها را از سالن‌ها و اماکن ورزشی یادآور شد و افزود: این بازرسی‌ها و کنترل‌ها برای جلوگیری از عرضه مواد افزودنی و دوپینگی به همراه سلامت فضای ورزشی و دور بودن از برخی ناهنجاری‌هاست که در بیش از ۴۸۰ مورد بازرسی که انجام شده در ۵۰ نوبت باشگاه‌های ورزشی پلمب شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: البته با اخذ تعهدنامه و اصلاحاتی که در روند تخلفات و یا نارسایی‌ها مشاهده کردیم، سعی شده نسبت به بازگشایی و فعالیت مجدد آنها اقدام جدی‌تر انجام شود.

بهتاج ضرورت حمایت هیئت‌های ورزشی را با واگذاری سالن‌ها و اماکن ورزشی با اولویت یادآور شد و اضافه کرد: همه این واگذاری‌ها به شکل قانونی و صحیح انجام شده است.

وی به ضرورت توسعه و تجهیز مکان‌های ورزشی و احداث کارگاه‌های ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: اکثر شهرهای استان اردبیل در حال حاضر از داشتن خوابگاه ورزشی محروم هستند ولی ما در یک سال گذشته سعی کردیم تا با تکمیل خوابگاه ورزشی مشگین‌شهر و گرمی نسبت به احداث خوابگاه در خلخال و پارس‌آباد نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل احداث این خوابگاه‌ها را در میزبانی ورزشکاران برای انجام رویدادهای مختلف ورزشی یادآور شد و اظهار کرد: فضای توسعه و تقویت فرهنگ ورزش قهرمانی در سایه برخی از اقدامات مثبت و سازنده تحقق می‌یابد که امیدواریم این تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نتایج خوبی را نیز به همراه داشته باشد.

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...