قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: نوامبر 22nd, 2015 | 15:41 ب.ظ| كد خبر: 156
موافقت تاج با درخواست علی دایی
موافقت تاج با درخواست علی دایی نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران با درخواست سرمربی تیم صبای قم مبنی بر برگزاری تورنمنت‌هایی به نام شهدا و نام‌گذاری هفته‌هایی از لیگ برتر به نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس موافقت کرد.

به گزارش مغان رسا ، و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه جداگانه‌ای از علی دایی قدردانی کرد. متن ابن نامه به‌شرح ذیل است:

نامه دلسوزانه و خردمندانه جنابعالی که در آن با نگاهی متعهدانه ترویج فرهنگ غنی ایرانی و روح همدلی در جامعه فوتبال تاکید شده دریافت شد.

توصیه دلسوزانه جنابعالی به همه خانواده فوتبال مبنی بر دوری از حواشی و معرفی چهره زیبا و ارزشمند فرهنگی فوتبال از طریق رفتار اخلاقی و انسانی و اسلامی اعضای خانواده فوتبال به آحاد جامعه دلنشین و کارساز است.

توجه جوانمردانه شما به قهرمانان واقعی یعنی شهدای عزیز بویژه شهدای ورزشکار و شهدای فوتبالیست پیوند شرافتمندانه جامعه فوتبال را با خیل ایثارگران و راست قامتان جاوید یعنی شهیدان انقلاب اسلامی تبیین نمود.

بسیار مفتخریم چهره پرافتخاری همچون شما با نامه ارسالی وظیفه و مسئولیت همگان را به زنده نگهداشتن نام و یاد و اندیشه‌ها و اهداف شهیدان بزرگوار توصیه و تاکید نمودید.
سازمان لیگ فوتبال ایران در راستای ترویج فرهنگ ایمان و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس با برنامه‌ریزی همه جانبه در هفته‌های مختلف از طریق برنامه‌های مختلف به این امر اهتمام ورزیده و در راستای بزرگداشت کنگره شهدای ورزشکار نیز با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و دیگر نهادها بخش کوچکی از رسالت جامعه فوتبال را به عمل درآورده است ودرهمین راستا سازمان لیگ جام شهدا را در آغاز بنا نهاد و امیدواریم همه ساله با همکاری عزیزان و بزرگانی چون شما و باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال آن را تداوم بخشیم.

پیشنهاد ارزشمند شما مبنی بر نامگذاری هفته‌های مسابقات به نام شهدای فوتبالیست و یا برگزاری تورنمنت‌ها و یادواره در کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی پیگیری و آمادگی داریم با همکاری هیئت فوتبال استان‌های ذیربط و باشگاه‌های مربوطه اقدامات لازم دنبال شود.

خدای بزرگ یار شما و بازوی خیبر گشای امام علی (ع) مدد رسان شما باد.

انتهای پیام/

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...