قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 7th, 2016 | 11:02 ق.ظ| كد خبر: 1400
در یک هفته اخیر به ثبت رسید
سرمای منهای ۱۲ درجه در پارس‌آباد
سرمای منهای ۱۲ درجه در پارس‌آباد براساس گزارش هواشناسی استان اردبیل در هفته جاری پارس‌آباد با منهای ۱۲ درجه زیر صفر به عنوان سردترین شهر استان معرفی شد.

به گزارش مغان رسا، در حالی ساکنان شهرهای مرکزی استان همچنان چشم‌انتظار بارش سنگین برف در نخستین ماه زمستان هستند که همواره دی‌ماه را با خاطره برف‌های سنگین در ذهن خود مرور می‌کنند، اما با گذشت بیش از ۱۷ روز از دی‌ماه هنوز اردبیلی‌ها برف زمستانی را مشاهده نکرده‌اند.

در هفته جاری پدیده غالب جوی نیز در مرکز و جنوب استان اردبیل وزش تندبادهای شدیدی بود که گاه در کارهای روزانه مردم نیز اختلال ایجاد کرد؛ به طوری که رکورد وزش تندباد شدید با ۹۷ کیلومتر بر ساعت در سرعین به ثبت رسید که خساراتی را نیز به صورت عمومی در سطح شهر وارد کرد.

با آرام شدن وضعیت جوی در استان طی امروز تا یکشنبه هفته آینده جو استان اردبیل آرام خواهد بود و در برخی از ساعات بارش‌های پراکنده اتفاق خواهد افتاد و باید چشم به هفته سوم دی‌ماه بدوزیم تا شاهد نزول رحمت الهی بوده و بارش‌های برف و باران ارمغان زمستانی پر از نعمت و برکت را با خود به همراه بیاورد.

استان اردبیل که از مناطق سردسیر کشور است و همیشه در این ایام از سال شاهد بارش برف‌های سنگین همراه با کولاک در جاده‌ها و مسیرهای مختلف بوده است امسال با وجود شایعاتی که مبنی بر بروز پدیده ال‌نینو به گوش می‌رسید؛ از هوای سرد بدون بارش برخوردار بوده و انتظار می‌رود با ورود سامانه‌های جدید بارشی تغییرات جوی به نفع اهالی استان به ویژه زارعان و تلاشگران عرصه تولید رقم بخورد.

منبع: فارس

 


کلمات کلیدی: , ,
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...