قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 31st, 2015 | 16:05 ب.ظ| كد خبر: 1179
فرمانده برانکو فاتح دژ خوزستان
پرسپولیس – ۲ اس.خوزستان ۰؛ سال نو مبارک پروفسور
پرسپولیس – ۲ اس.خوزستان ۰؛ سال نو مبارک پروفسور پرسپولیس موفق شد با ارایه یک بازی بی نقص حریف شکست ناپذیرش در ۱۵ هفته اخیر را در آزادی شکست دهد و با خیالی آسوده تعطیلات سال نو را برگزار کند.
به گزارش مغان رسا به نقل از  “ورزش سه”، پرسپولیس طبق انتظار با یک بازی هجومی موفق شد دژ نفوذ ناپذیر استقلال خوزستان تا پیش از این دیدار را با دو گل دیدنی فرو بریزد و به هدف خود نزدیک تر شود.
برانکو از همان ابتدای بازی به بازیکنانش فرمان حمله داد و آنها با فرصت های فراوانی جلوی دروازه استقلال خوزستان مواجه شدند و در نهایت این امید عالیشاه بود که توانست قفل دروازه خسوس را باز کند و در نیمه دوم مهدی طارمی کار شاگردان ویسی را پایان داد تا سرخ ها با بردی شیرین به تعطیلات بروند.

استادیوم آزادی       تماشاگر: ۱۵ هزار نفر
داور: احمد صالحی      کمک داوران: رسول فروغی و آرمان اسعدی

پرسپولیس:

ایمان صادقی، محسن بنگر، لوکا ماریچ، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی(خالقی فر ۸۰)، محسن مسلمان(کفشگری ۹۰)، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و امید عالیشاه(علی علیپور ۸۵)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

استقلال خوزستان:

فرناندو دخسوس، محمد طیبی، موسی کولی بالی، عقیل کعبی، دانیال ماهینی، میثم دورقی، حکیم نصاری(سالاروند ۷۱)، علی اصغر عاشوری(ادواردو سوآرز ۵۵)، رحیم زهیوی، مهدی زبیدی و حسن بیت سعید
سرمربی: عبدالله ویسی

اخطار

فرناندو دخسوس(۷۷) از استقلال خوزستان

شرح گل

پرسپولیس یک استقلال خوزستان ۰: (دقیقه ۱۷، امید عالیشاه): پرسپولیس روی یک ارسال و پاس گل زیبای رضاییان از درون محوطه جریمه با ضربه سر و در ادامه پرش فوق العاده  امید عالیشاه توپ را به تور دروازه دخسوس چسباندند و گل اول بازی را به ثمر رساندند.
پرسپولیس ۲ استقلال خوزستان ۰: (دقیقه ۴۸، مهدی طارمی): مهدی طارمی با فراری دیدنی و ۴۰ متری با دخسوس تک به تک شد و موفق شد پیش از رسیدن دو مدافع آبی پوش از درون دروازه و بالای دستان گلر آبی ها دروازه استقلال خوزستان را برای بار دوم باز کند.


شرح بازی:

پرسپولیس با غنیمت یک گله در نیمه اول بازی را راحت شروع کردند و این محسن مسلمان بود که با نبوغ خود با پاسی عمقی، مهدی طارمی را در فاصله ۴۰ متری با خسوس تک به تک کرد تا او دروازه استقلال خوزستان را در دقایق ابتدایی نیمه دوم باز کند و کار را برای جشن پیروزی راحت تر کند.
استقلال خوزستان که با شکست دوگله راهی جز حمله به سوی دروازه ایمان صادقی نداشت بارها با شوت راه دور و البته ضربات سر پرسپولیسی ها را تهدید کردند و در سمت مقابل هم پرسپولیسی روی ضد حملات می توانستند اختلاف را بیشتر کنند که بی دقتی همیشگی شان مانع از این اتفاق شد تا بازی با همان دو گل به سود پرسپولیس خاتمه یابد.


بازیکن برتر:

محسن مسلمان در روزی که با دوندگی و پاس های دیدنی خود بارها بازیکنان هجومی این تیم را با دخسوس مواجه کرد بار دیگر نقش ویژه اش در پیروزی بدون حرف و حدیث سرخ ها را ایفا کرد. هافبک پرتلاش پرسپولیس با تکنیک، سرعت، دوندگی و  سری بالا روز بدون نقص را پشت سر گذاشت تا دو مهاجم پرسپولیس خیال شان بابت تغذیه کاملا آسوده باشد.
در این بین می توان از امید عالیشاه نیز تقدیر کرد که با دوندگی و تلاش خود ضمن شکستن طلسم گل نزدن هایش بارها دروازه استقلال خوزستان را تهدید کرد.

اتفاق ویژه:

باز شدن دوباره دروازه استقلال خوزستان که به خوردن گل عادت نداشت و شکستن طلسم ۱۵ بازی بدون شکست آبی ها از اتفاقات ویژه این بازی بود که با همکاری برانکو و شاگردانش اتفاق افتاد.
برانکو با این پیروزی روحیه بخش طبق وعده خود را به پله های بالای جدول نزدیک می کند و امیدوار است آرش برهانی در انتهای فصل با پست خود قهرمانی این تیم را تبریک بگوید!

دقایق حساس

دقیقه ۲: احمد نوراللهی از میانه میدان استارت حمله به دروازه استقلال را زد که بعد از جا گذاشتن دو بازیکن این تیم در جناح چپ توپش توسط ماهینی به اوت فرستاده شد.
دقیقه ۶: فرار مهدی طارمی پشت محوطه جریمه با خطای طیبی همراه شد و احمد صالحی در گوشه محوطه جریمه برای پرسپولیس ضربه ایستگاهی اعلام کرد.
دقیقه ۷: ضربه ایستگاهی درون شش قدم به امید عالیشاه رسید اما ضربه مهاجم پرسپولیس را دخسوس با واکنشی فوق العاده برگشت داد و در ادامه رامین رضاییان ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بالای دروازه فرستاد تا این فرصت ایده آل از دست برود.
دقیقه ۸: شوت راه دور میثم دورقی  را ایمان صادقی از آن خود کرد تا استقلال خوزستان در اولین فرصت خود از گل محروم شود.
دقیقه ۱۲: محسن مسلمان درون محوطه فرصت خوبی برای شوتزنی رضاییان ایجاد کرد ام ضربه پای چپ مدافع راست پرسپولیس به کرنر رفت.
دقیقه ۱۳: بار دیگر درون محوطه جریمه فرصت گلزنی خوبی نصیب اینبار کامیابی نیا شد که ضربه هافبک پرسپولیس را مدافعان دفع کردند و در ادامه نیز ضربه راه دور رضاییان را دخسوس در دو مرحله از آن خود کرد.
دقیقه ۱۵: فرار مهدی طارمی به سمت دروازه استقلال خوزستان با شارژ کولی بالی همراه شد که پرسپولیسی ها به شدت اعتقاد به خطای پنالی داشتند.
دقیقه ۲۲: ضربه دیدنی احمد نوراللهی از میانه زمین با کاتی فوق العاده دور از دستان دخسوس به تیرک دروازه برخورد کرد و با عبور از روی خط دروازه برگشت داده شد تا پرسپولیس از رسیدن به گلی دیدنی محروم شود.
دقیقه ۲۷: ارسال سرضرب محسن مسلمان از جناح راست با شیرجه طارمی همراه بود اما توپ با اختلاف کمی از او از دهانه دروازه عبور کرد تا مهاجم پرسپولیس موفق نشود ضربه نهایی را به این توپ بزند.
دقیقه ۳۹: ضربه راه دور فرشاد احمدزاده با دفع ناقص دخسوس همراه شد و در ادامه این دروازه روی هجوم طارمی برای ریباند موفق شد زودتر توپ را از منطقه خطر دور کند. ضربه برگشتی را رامین رضاییان بار دیگر از بالای دروازه به بیرون زد.
دقیقه ۶۲: ارسال از جناح چپ پرسپولیس با ضربه سر سوآرز می توانست اختلاف را کمتر کند اما ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۶۴: روی یک ریباند، فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه شوتی یک ضرب به سمت دروازه خسوس روانه کرد که توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.
دقیقه ۶۸: ارسال ضربه ایستگاهی توسط استقلال خوزستانی ها با ضربه سر بیت سعید همراه شد که توپ آقای گل آبی ها با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۷۵: بار دیگر ارسال ضربه ایستگاهی و ضربه سر مهاجم استقلال خوزستان با اختلاف کمی از بالای دروازه صادقی به بیرون رفت تا آبی ها همچنان در گل زدن ناکام بمانند.

حاشیه


* قرار است در پایان این بازی رسول فروغی، کمک داور باتجربه کشورمان به طور رسمی از دنیای قضاوت خداحافظی کند.
* محسن بنگر، رامین رضاییان و کمال کامیابی نیا بازیکنانی بودند که از تیم پرسپولیس به استقبال عبدالله ویسی رفتند و از او رخصت گرفتند.
* بلوک های سرخ و سفید که پیش از این برای گرامیداشت یاد هادی نوروزی استفاده می شد امروز بار دیگر از سوی طرفداران این تیم مورد استفاده قرار گرفته و هواداران با در دست گرفتن آن به شادی می پردازند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...