۷ عضو اصلی هیات اجرایی به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند+متن جوابیه فرمانداری

چاپ

به گزارش مغان رسا، گفته می شود فشار فرماندار پارس آباد برای تائید برخی کاندیداهای خاص علت اعتراض دسته جمعی و ترک جلسه توسط اعضای هیات اجرایی بوده است.

پیش تر در چهارم دی ماه جاری نیز سه نفر از اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پارس آباد و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار به علت برخی فشارهای سیاسی از سمت خود کناره گیری کردند.

منبع : مغانه

مدیر محترم سایت مغانه

سلام علیکم

احتراماً در پی درج مطلب استعفای ۷عضو هیات اجرایی انتخابات پارس آباد مقتضی است بر اساس قانون مطبوعات جوابیه روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه شهرستان پارس آباد و بیله سوار در آن سایت درج نمایید.

متن جوابیه:

با توجه به اینکه تعدادی از اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با یک اقدام غیر قانونی جلسه هیات اجرایی را ترک کرده و جلسه مذکور را از اکثریت انداختند و فرمانداری بالاجبار با استناد به ماده ۳۵قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به دعوت از اعضای علی البدل نموده و بدون فوت وقت و اتوماتیک وار اعضای ترک کننده از عضویت در هیات اجرایی انتخابات اخراج شده و اعضای علی البدل بجای آنان وارد عمل شده و نسبت به وظایف قانونی خود در هیات اجرایی اقدام نموده اند. لذا انتظار می رود خبرنگاران محترم در درج اینگونه مطالب به خاطر صحت و سقم موضوع با کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات هماهنگی نمایند.

با احترام:

روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان پارس آباد

۵۵۵۵۵

منبع : مغانه