۴ تیم ارزیابی به مناطق زلزله دیده اردبیل اعزام شد

چاپ

به گزارش مغان رسا ، بهرام غیبی گفت: از این چهار تیم دو مورد از شهرستان پارس‌آباد، یک تیم از بیله سوار و یک تیم از گرمی اعزام شده و در حال بررسی وضعیت حادثه و خسارات احتمالی هستند.

وی افزود: در صورتی که ساختمان ویرانه و یا مفقودی گزارش شود تیم‌های ارزیاب سریعاً وارد عمل می‌شوند و تاکنون مورد خاصی گزارش نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین از آماده‌باش چهار تیم عملیاتی امداد و نجات خبر داد و افزود: دو تیم در پارس‌آباد، یک تیم در بیله سوار و یک تیم در مشگین شهر در وضعیت آماده‌باش هستند که در صورت نیاز وارد عملیات شوند.

به گفته غیبی انبارهای امدادی شهرستان‌های بیله سوار، پارس‌آباد، مشگین شهر گرمی و همچنین مرکز استان در وضعیت آماده‌باش است تا در صورت نیاز اقلام امدادی در اختیار حادثه دیدگان قرار گیرد.

وی افزود: تاکنون اخباری مبنی بر تأمین اقلام امدادی مطرح نشده و با این وجود هلال‌احمر استان حتی برای اعزام اقلام امدادی به کشور آذربایجان آمادگی لازم را دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان از ارتباط حوزه امداد و نجات هلال‌احمر با بخشداری‌های پارس‌آباد و بیله سوار خبر داد و متذکر شد: هر گونه گزارش از حادثه سریعا مورد رسیدگی قرار می گیرد.

مهر