قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 29th, 2015 | 13:31 ب.ظ| كد خبر: 1141
اقبال عباسی:
گزارش های بازرس ها در صورت بروز هر مشکلی می تواند مبنای تصمیم گیری در وزارت کشور باشد
گزارش های بازرس ها در صورت بروز هر مشکلی می تواند مبنای تصمیم گیری در وزارت کشور باشد گزارش های بازرس ها در صورت بروز هر مشکلی می تواند مبنای تصمیم گیری در وزارت کشور باشد و از این رو باید گزارش ها مستند و دقیق باشد و پیش از این امر باید بازرسان با قوانین، شرح وظایف و بخشنامه ها آشنا باشند.

به گزارش مغان رسا، اقبال عباسی  در دیدار با مسئولان بازرسی انتخابات استان اردبیل بیان کرد: رویکرد هیات های بازرسی مچ گیری از مجریان نیست بلکه به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات و ارایه گزارشی از روند اجرا وظیفه مشاوره، هدایت و همراهی مسوولان اجرایی را دارند.

وی افزود: گزارش های بازرس ها در صورت بروز هر مشکلی می تواند مبنای تصمیم گیری در وزارت کشور باشد و از این رو باید گزارش ها مستند و دقیق باشد و پیش از این امر باید بازرسان با قوانین، شرح وظایف و بخشنامه ها آشنا باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: در زمان انجام وظیفه نیز حفظ متانت، پرهیز از ایجاد تنش و رعایت حرمت افراد باید مد نظر باشد چرا که برگزاری این انتخابات آبروی نظام بوده و سلامت انتخابات مهمتر از هر مساله ای است.
او عنوان کرد: دولت تدبیر و امید با وجود محدودیت های اقتصادی و مشکلات داخلی و خارجی طی ۲ سال گذشته باعث ایجاد امید در بین مردم شده و شاید از همین رو نیز نام نویسی در این انتخابات بیش از ۲ برابر صورت گرفته است.
عباسی تصریح کرد: برخی نگران این آمار هستند اما تعداد بالای نامزدها نشان از وجود امید و نشاط در جامعه دارد و از طرفی همین تعداد زیاد می تواند به میزان بالای تخلف هم منجر شود که با توجه به این امر نقش بازرسان اهمیت خاصی دارد.
معاون استاندار و عضو هیات بازرسی انتخابات استان اردبیل بیان کرد: تعداد زیاد نامزدها می تواند منجر به برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی شود و از این نظر دولت نگرانی ندارد.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز هفتم اسفندماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...