قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 31st, 2016 | 17:36 ب.ظ| كد خبر: 4161
کاهش بار ترافیکی در پارس آباد در گرو احترام به قوانین رانندگی است
کاهش بار ترافیکی در پارس آباد در گرو احترام به قوانین رانندگی است معاون فرماندار پارس آباد مغان گفت: کاهش بار ترافیکی در این شهر در گرو احترام به مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها و معابر شهری است.

به گزارش مغان رسا ، یاسر ندایی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک این شهرستان افزود: اجرای مصوبات شورای ترافیک به عنوان یکی از شوراهای مهم و تاثیر گذار اقدامات فرهنگی و مشارکت فعال مردم و نیز همکاری دستگاه های اجرایی نقش موثری در تسهیل تردد درون شهری و کاهش ترافیک و میزان تصادفات دارد.
وی با اشاره به حادثه خیز بودن راههای ارتباطی این شهرستان بر لزوم تسریع در تعریض و چهار بانده کردن محورهای ارتباطی و انجام مطالعات جامع ترافیکی شهرهای تابعه به ویژه شهر پارس آباد تاکید کرد.
وی افزود: هر گونه عملیات عمرانی برای تسهیل و روان سازی و رفع معضلات ترافیکی شهرستان باید در قالب برنامه های مطالعاتی طرح جامع ترافیکی که منطبق بر طرح های فرا دستی است اقدام شود.
معاون فرماندار پارس آباد با انتقاد از دستگاه هایی که در مصوبات این شورا کوتاهی و یا به صورت ناقص آن را اجرا کرده اند از مدیران ادارات و شهرداری ها خواست با پرهیز از اجرای سرعت کاه های غیر مصوب و غیر استاندارد در سطوح جاده هاو معابر شهری نسبت به اصلاح و یا حذف این گونه سرعت گیرها در اسرع وقت اقدام کنند.
به گفته او ، اجرای ادامه کمربندی از میدان آزادی تا تقاطع محور عربلو – حاج عوض ، ادامه خیابان شهید مطهری تا تقاطع مخابرات ، خط کشی جاده ها و معابر درون شهری و رنگ آمیزی سرعت کاه ها ، نصب علایم راهنمای مسیر در معابر و میادین شهری ضروری است.
وی همچنین با بیان اینکه نصب سرعت گیرهای غیر استاندارد و غیر مجاز باعث نارضایتی رانندگان می شود، خواستار حذف و یا اصلاح سرعت گیرهای نصب شده غیر استاندارد در محور ارتباطی پارس آباد – اردبیل در مرادلو – زیوه – قره آغاج – قره خان بیگلو شد.

ایرنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...