قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 15th, 2016 | 16:28 ب.ظ| كد خبر: 1893
کاندیداهایی که قبل از تبلیغ در اردبیل کنار کشیدند/میر‌قسمت فضا را گرم کرد
کاندیداهایی که قبل از تبلیغ در اردبیل کنار کشیدند/میر‌قسمت فضا را گرم کرد در حالی که تنها دو روز به آغاز تبلیغات رسمی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی مانده، چند تن از کاندیداهای مجلس در شهرهای مختلف استان اردبیل از حضور در این عرصه انصراف دادند.

به گزارش مغان رسا، یکی از این انصراف‌دهندگان نماینده فعلی شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی است که به دلایل نامعلومی از ادامه رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم کنار کشید تا فضای انتخاباتی در شهرستان مرزی گرمی شرایط متفاوت‌تری را پیدا کند.

با رد صلاحیت یکی از اصلی‌ترین رقبای انتخاباتی در گرمی، با کنار کشیدن حجت‌الاسلام میر‌قسمت موسوی از صحنه انتخابات فضای متفاوت‌تری در شهرستان گرمی در عرصه انتخابات به وجود آمد به طوری که فضا برای رقابت اسماعیلی، میرزاده و سیدی گرمتر از گذشته ادامه پیدا می‌کند.

در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار نیز سه داوطلبی که همنام بودند از عرصه انتخابات کنار کشیدند تا با کنار رفتن قاسم‌زاده‌های اجیرلو رقابت در این شهرستان بین ۲۴ کاندیدای باقی مانده فضای متفاوت‌تری بگیرد.

علی قاسم‌زاده اجیرلو، ابوالفضل قاسم‌زاده اجیرلو و مریم قاسم‌زاده اجیرلو نیز سه کاندیدایی بودند که به نفع یکی از نزدیکان خودشان علی کامران قاسم‌زاده کنار کشیدند تا فضای متفاوت‌تری در عرصه انتخابات حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار اتفاق بیفتد در حالی که هنوز نماینده فعلی پارس‌آباد و بیله‌سوار به دنبال گرفتن تأییدیه شورای نگهبان برای حضور در عرصه انتخابات است.

اما از فضای رقابت‌های انتخاباتی مجلس خبرگان نیز در استان اردبیل باید گفت که در این فضا با افزوده شدن آیت‌الله سید صادق محمدی جزه‌ای کاندیدای انتقالی از تهران به جمع دو رقیب انتخاباتی مجلس خبرگان در اردبیل آیت‌الله سید حسن عاملی و آیت‌الله سید فخرالدین موسوی ننه‌کران رقابت‌های انتخاباتی حال و هوای متفاوت پیدا کرد تا در این عرصه نیز شرایط متفاوتی در رقابت‌های انتخاباتی مجلس خبرگان در استان رخ بدهد.

در حالی با اعلام اسامی نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در روز آینده فضای انتخاباتی اردبیل وارد فاز جدیدی می‌شود که از هم اکنون ستادهای انتخاباتی فعال‌تر شده و شور و نشاط خاص دیار دارالارشاد اردبیل را در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی فرا گرفته است.

منبع: فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...