پیام تبریک سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی بمناسبت آغاز سال تحصیلی

چاپ

به گزارش مغان رسا ، به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد و با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان علم و معرفت، بار دیگر فصل روشن «مهر» مقارن با هفته شکوهمند «دفاع مقدس» طنین انداز یاد و خاطره‌ی شهیدان و جانبازان و آزادگان سرافراز این مرز و بوم را به ارمغان آورد و یاد آور شد که پاسداری از حرمت خون شهیدان در «سنگر دانشگاه » وظیفه تک تک دانشگاهیان است.
ما نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر تجدید میثاق نموده و همواره پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه زندگی و کار خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرده و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را در قالب یک دانشگاه نسل سوم محقق سازیم.
دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف مهارت آموزی با نگاه به بازار کار تأسیس شده است و مهارت آموزی و کارآفرینی به جای مدرک گرایی در رشد و توسعه اقتصادی نقشی اساسی دارد و قطعا در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش برجسته‌ای دارد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر واحد پارس آباد صحیفه نورانی معرفت را با سرانگشت تکاپو ورق می زند و دروازه های آسمانی بینش و دانایی را به روی صدها دانش پژوه می گشایند و با اجرای برنامه‌های ارتقاء کیفیت خود، در تأمین نیازهای منطقه و کشور به نیروهای ماهر و توانمند موفق‌تر از گذشته عمل می کند و خواهد کرد.
در پایان با استعانت از حضرت ولی عصر (عج)، برای کلیه دانشجویان عزیز، مدرسان گرامی و کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه، توفیق روز افزون از درگاه الهی مسألت دارم و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان عزیز و خانواده آنها، مدرسین محترم و کارکنان پرتلاش دانشگاه، صمیمانه تبریک می گویم.