قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 12th, 2016 | 07:05 ق.ظ| كد خبر: 4304
فرمانده سپاه ناحيه پارس‌آباد خبر داد؛
پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان پارس‌آباد
پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان پارس‌آباد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس‌آباد گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال گذشته به متقاضیان در شهرستان پارس‌آباد پرداخت شد.

به گزارش مغان رسا به نقل از  آران مغان، سرهنگ پاسدار مطلب شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: درمانگاه تخصصی و شبانه‌روزی بسیجیان پارس‌آباد براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده تا پایان نیمه نخست سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ضرورت توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان مرزی افزود: این درمانگاه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در ۵ طبقه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث و تجهیز می‌شود.

شاهی بیان کرد: عملیات تکمیل استخر سرپوشیده  ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در سال آینده  به اتمام می‌رسد و این مجموعه در آغاز سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس‌آباد با بیان اینکه این استخر سرپوشیده با مساحت یک هزار و ۶۵۰ مترمربع در حال اجراست، تصریح کرد: برای احداث این استخر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد شده است.

وی گفت: سالن‌های صالحین با هدف ایجاد فضایی مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان ساخته می‌شوند و امروز برای گسترش این فعالیت در سطح شهرستان کار احداث ۳ سالن صالحین سپاه پارس آباد آغاز شده است.

شاهی اظهار کرد: مساحت این سالن‌ها ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع است و برای تکمیل آن مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد که این سالن‌های فرهنگی و ورزشی برای پر کردن اوقاف فراغت جوانان توسط بسیج و حمایت شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس‌آباد با اشاره به اختصاص ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال ۹۴ بیان کرد: این میزان وام زمینه اشتغال ۱۸۲ نفر به شکل مستقیم و ۲۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم را در شهرستان فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: وام‌های اختصاص داده شده شامل احداث کارگاه‌های تولیدی قارچ خوراکی، کود ورمی کمپوست، پرورش زنبور عسل، دام‌های سبک و سنگین، پرورش ماهی، پرورش کبک و بلدرچین، پرورش مرغ بومی، پرورش شتر، پرورش شتر مرغ، صنایع تبدیلی خانگی شامل شربت مربا، قالی‌بافی، ورنی، گوهرتراشی و سایر موارد است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان پارس‌آباد با تاکید بر تقویت بخش کسب و کار در راستای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی افزود: در زمینه سازندگی و محرومیت‌زدایی در سال ۹۴، اقدام به مرمت و بازسانی چندین خانه محروم، اعزام اکیپ به مناطق محروم کرده است.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...