قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 27th, 2016 | 08:30 ق.ظ| كد خبر: 3660
همایش آرزو ،اسوه مؤسسات و سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل در سینما انقلاب برگزار شد
همایش آرزو ،اسوه مؤسسات و سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل در سینما انقلاب برگزار شد در این همایش که در اول تیرماه۱۳۹۵ برگزار شد خیرین ، داوطلبان و مددجویان با شور و اشتیاق خاص حاضر شدند و با زبان روزه موفقیت مؤسسه آرزو در بین بیش از نود سازمان مردم نهاد استان اردبیل را گرامی داشتند.

به گزارش مغان رسا ، در این همایش مجردی مدیرعامل و بنیانگذار آرزو با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص نیکی کردن به همنوعان گفت : نیکی کنید ! که خداوند نیکوکاران را دوست می دارد. وی با اشاره به آیه ۷ سوره اسراء گفت : خداوند متعال می فرماید : اگر نیکی کنید ، به خودتان نیکی کرده اید.

در ادامه گفت : موفقیت مؤسسه آرزو از چند نقطه نظر قابل بررسی است. اول اینکه کلیه فعالیت ما در مؤسسه آرزو رایگان و فی سبیل الله است. این مؤسسه بدون دریافت ریالی بعنوان سرانه از جایی فقط با تکیه بر کمکهای مردمی اینهمه خدمات را خالصانه و صادقانه به مددجویان ارایه داده است. حدود ۵۸۸ مددجو تا کنون در این مؤسسه تشکیل پرونده داده است و خدمات بسیار ارزشمند در زمینه های دارو ، درمان ، سونوگرافی ، رادیوتراپی ،آزمایشات پزشکی ، پروتزهایی نظیر کیسه کلوستومی ، و دهها خدمات کلینیکی و پارا کلینیکی و اقدامات پزشکی و اسکان و تغذیه رایگان در مهمانسرای مهرانه در زنجان را از این نهاد مردمی دریافت کرده اند. مردم بزرگوار نیز در حد توان از مؤسسه آرزو حمایت کرده است. انتظار داریم کسانی که توان بیشتری دارند به فرهنگ نوع دوستی که آرزو آنرا با تکیه بر اعتقادات اسلامی در این دیار بنیان نهاده است کمک موثری داشته باشند.

در ادامه گزارش ، مدیرعامل آرزو به جزییات کمکهای مردمی به آرزو در سال ۹۴ اشاره کرد و همچنین کمکهای این موسسه به مددجویان در این مدت را  بعنوان خدمات قابل توجه مورد تاکید قرار داد که مورد اذعان و توجه مسئولان ارشد استانی  در دومین نمایشگاه توانمندیهای سازمانهای مردم نهاد که در استان اردبیل در اردیبهشت ماه برگزار شد قرار گرفت. در تشریح کمکهای آرزو در زمینه رادیوتراپی از مساعدت چهل و پنج میلیون تومانی به مددجویان آرزو با نامه موسسه آرزو از طریق شفاء پرتو سخن گفت. وی همچنین به خدمات آرزو از طریق بیمارستان طالقانی تهران و شهدای تجریش ( بهنام دهش پور ) و موسسه همیشه سرافراز مهرانه زنجان سخن بمیان آورد که حتی بیمارانی از اردبیل از خدمات موسسه آرزو در این زمینه ها برخوردار می شوند.

وی از زحمات کارکنان و داوطلبان و نمایندگان آرزو و تیم موفق که برای برگزاری نمایشگاه تشکیل داده بودند قدردانی کرد. مجردی گفت : آرزو با تکیه بر اراده های قوی و خداپسندانه و با شفاف سازی و برنامه ریزی دقیق توانست بعنوان مقام اول سازمانهای مردم نهاد در استان اردبیل دست یابد. در ادامه سخنان خود مجردی اظهار داشت : متاسفانه هستند افرادی که خودشان کاری برای دیگران نمی کنند و از اینکه دیگران کاری می کنند برنمی تابند. وی گفت : شایعاتی که این افراد ایجاد می کنند در خصوص اینکه بنده بعنوان مدیرعامل و یا اعضای هیئت مدیره حقوق می گیریم در همین جا قویا این شایعات را تکذیب می کنم و اعلام می نمایم بنده سعید مجردی و اعضای هیئت مدیره ریالی بعنوان حقوق دریافت نکرده ایم و دریافت نخواهیم کرد. وی گفت : شاید من نوعی به چندین میلیون حقوق قانع نشود اما نیت ما حقوق نبوده است و فقط برای خدمت به نیازمندان و بیماران در اینجا هستیم. مدیرعامل آرزو تاکید کرد : حسابرسی ها و بازرسی ها ادعای ما را مورد تصدیق قرار می دهند. وی همچنین از تلاشها و زحمات نیروی محترم انتظامی بخاطر ارشادات و راهنمایی ها و بازرسیهای مستمر از آرزو قدردانی کرد.

مهندس ندایی معاونت فرمانداری شهرستان پارس آباد در سخنانی به ارزش و اهمیت عملکرد آرزو اشاره کرد و گفت :  موفقیت آرزو  را بعنوان موسسه ای مردمی از شهرستان پارس آباد که حدود ۲۵۰ هزار جمعیت دارد در مقایسه با شهر اردبیل که حدود ۷۰۰ هزار جمعیت دارد اگر بصورت مقایسه ای بررسی کنیم وقتی می بینیم موسسه آرزو حرف اول را می زند و موفقیت آن منجر به کسب مقام اولی در بین بیش از نود سازمان مردم نهاد می شود این در واقع نشانگر خدمات ، پشتیبانی و در اصل نشاندهنده مدیریت عالی این موسسه است. در واقع این مساله مهم موجب افتخار بوده و از تک تک این عزیزان در آرزو قدردانی می نماییم.

مهندس ندایی افزود : خوشبختانه بنده در جلسات و نشستهای این موسسه  سعی کرده ام حضور داشته ام و از بدو تاسیس آرزو در کنار این عزیزان بوده ام و اعلام می کنم موسسه آرزو جزو معدود موسساتی است که به تناسب خدمات و عملکرد و اقداماتش موفق بوده است. این موسسه به تناسب موقعیت زمانی و مکانی ابتدا به ساکن در زمینه حمایت نقدی و پزشکی و دارویی  از بیماران سرطانی موفق بوده است و با برنامه های موفق و بصورت خودکفا توانست حمایتهای غیرنقدی را هم در برنامه خودش داشته باشد و حتی از طریق اسکان بیماران سرطانی در مرکز کشور با همکاری موسسه مهرانه که بنده شخصا شاهد هستم مددجویانی که به فرمانداری مراجعه کرده بودند و نیاز جدی داشتند و من منعکس کردم به آقای مجردی و ایشان در این موسسه به رفع این نیازها همت گماشت و مشکل این مددجویان را که شاید تک ریالی برای اسکان نداشتند آنها در سایه حمایت این عزیزان در تهران اسکان یافتند و این مددجویان در بهترین مراکز درمانی کشور تحت مداوا قرار گرفتند.

در ادامه تلاش و فعالیت ، این موسسه در زمینه غربالگری و پیشگیری خیلی فعال بوده است. امیدوارم که همه اطبا و مردم و مسئولان از دست این موسسه بگیریم و این عزیزان در این زمینه هم به موفقیت هایی دست یابند تا آقای مجردی در جمعی دیگر و جلسه ای دیگر گزارش آن را به مردم بزرگوار اطلاع رسانی نماید.

معاون فرماندار مهندس ندایی در واکنش به گلایه مدیرعامل آرزو به شایعه سازی اینکه مدیرعامل آرزو حقوق دریافت می کند اظهار داشت : آقای مجردی این موضوع را هر کس بیان می کند از خدا بی خبر است. کما اینکه همیشه پشت سر مسئول و فردی که در راس هرم قرار دارد حرفهایی زده می شود. پشت سر ما هم حرف زده می شود و من هم روزی چنین پاسخ دادم که شخص خبر دهنده از خدا بی خبر می باشد. مهندس ندایی خطاب به مدیرعامل آرزو گفت : حضرتعالی جانباز و یادگار جنگ تحمیلی هستید و زمانی که شما با جان و مال خود به جنگ رفتید و از مردم دفاع کردید طبیعتا ما در آن زمان یک دانش آموز بودیم و در آرامش تحصیل می کردیم و تک تک عزیزانی که از اساتید دانشگاه هستند و یا مسئول هستند مدیون شما و جانفشانی های شما هستند. مهندس ندایی گفت : ما همیشه نظارت کافی به موسسه آرزو داریم و پشتیبان شما هستیم و همیشه شاهد خدمات و اقدامات موسسه آرزو هستیم.

دکتر علی اسماعیلی رییس هیئت امنای آرزو در پشت تریبون قرار گرفت و چنین گفت : شنیده ام که بهشت آن کس تواند یافت / که آرزو برساند به آرزومندی . دکتر اسماعیلی با سپاس از خیرین و مددجویان که در اول تیر با زبان روزه حضور بهم رسانیدند. وی ادامه داد : از حسن سلیقه و انتخاب جناب آقای مجردی تشکر می کنم که این روز مخصوص را انتخاب کرده اند که امروز ۱۵ ماه رمضان که مصادف است با روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) که در قبال این بزرگوار همه ما درس پس می دهیم  و ایشان چند بار همه ثروتش را با فقرا تقسیم کرده است. این حسن انتخاب برای روز همایش حسن سلیقه جناب آقای مجردی است که نشان دهنده این است ایشان اشرافیت و جامعیت کامل دارند. خداوند  انشااله توفیقات ایشان را زیاد کند. همچنین بنده خواستم بعنوان رییس هیئت امنای موسسه خیریه آرزو از طرف هیئت امناء از زحمات هیئت مدیره و مخصوصا جناب آقای مجردی ، استاد منصوری و بقیه همکارانی که در اردبیل زحمت کشیدند بمدت چند روز و به دور از خانواده و همچنین اعضای اداری و خانم هایی که در این مراسم بودند و شبانه روز متحمل زحمت شدند و بین نود موسسه اول شدند و مخصوصا که از مرکز استان نیز موسساتی بودند و در بین این موسسات خیریه و سازمانهای مردم نهاد ، کسب مقام اول هنر دوستان ما را نشان میدهد. از طرف هیئت امناء و خیرین بزرگوار از شما عزیزان قدردانی می کنم.

در ادامه مراسم از تعدادی از خیرین بزرگوار که برای موسسه آرزو کمکهای مستمر و ارزشمندی مبذول داشته بودند با اهدای لوح تندیس قدردانی گردید. همچنین به کارکنان آرزو خانم ها سهیلا اسدی ، لیلا قبادی ، شلاله جهانگیری و سیمین پورکریمی نشان لیاقت از طرف مدیرعامل آرزو اهداء گردید. آقای شهریار شکاری بعنوان داوطلب و همکار در برگزاری نمایشگاه که طراحی و دیزاین غرفه با ایشان بود نشان لیاقت دریافت کرد. در ادامه مراسم از سرکار خانم فیروزه نصیری بعنوان فردی که نه سال است از بدو تاسیس آرزو در کنار زحمات و تلاشهای داوطلبانه مدیرعامل بعنوان همسر ایشان همیشه مانند یک داوطلب در کنار ایشان بوده و از هیچ کمکی به ایشان و مجموعه آرزو دریغ نکرده است قدردانی و نشان خیر نمونه و لوح سپاس تقدیم شد.

در یک برنامه از قبل تعیین نشده دو نفر از اعضای هیئت مدیره آقایان سلیمان باقی پریخانی و محمدرضا نریمان به پاس تلاشها و عملکرد مدیرعامل آرزو لوح سپاس به ایشان تقدیم کردند.

در این همایش از سرکار خانم فاطمه مرادی پور پرستار زحمتکش و حامی آرزو با اهدای تندیس و نشان خیر نمونه و از سرکار خانم مرزبان همکار ایشان و حامی آرزو با اهدای نشان خیر نمونه قدردانی شد. نمایندگان این عزیزان تندیس و لوح ایشان را دریافت کردند تا به خدمت این بزرگواران ارسال نمایند.

همچنین آقای فرشید قهرمانی و همسر بزرگوار ایشان خانم بهاره توکلی بخاطر حمایت هایشان از آرزو تندیس دریافت کردند. به گفته مجردی مدیرعامل آرزو قدردانی از خیرین بزرگوار آرزو در قالب برنامه های متنوع در آتی هم ادامه خواهد داشت. آقایان دکتر بابک نیرومند ، دکتر حسین دباغیان ، استاد علیرضا آرویش و استاد پنهانی و آقای هابیل آقالو و آقای حسن قاسمی نیز با اهدای تندیس از ایشان قدردانی شد. آقای گنجی فرزند رشید مرحوم حاج رسول گنجی از مددجویان آرزو بخاطر ساخت رایگان غرفه آرزو لوح سپاس دریافت کرد. بسیاری از عزیزان دیگر از جمله هنرمندان مسلم کریمی ، محمد رزمی ، علی بوداغی و کریم رشتبریان ، مکمل  لوح سپاس دریافت کردند. در انتهای برنامه به تعدادی از مددجویان نیازمند و تحت پوشش آرزو ارزاق و خواربار به ارزش بالای پنجاه میلیون ریال در قالب سبد کالایی اهداء گردید.

۱۲۳۵۶۷۸۹۱۰۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...