قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 24th, 2016 | 18:45 ب.ظ| كد خبر: 3627
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:
نمایندگان استان اردبیل در تصویب منطقه آزاد مصمم هستند
نمایندگان استان اردبیل در تصویب منطقه آزاد مصمم هستند نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان مطالبه مردم استان اردبیل در تصویب منطقه آزاد نمایندگان این استان مصمم هستند تا این لایحه در مجلس دهم بررسی و تصویب شود.

به گزارش مغان رسا ، شکور پورحسین عصر امروز در دیدار مردمی خود در پارس‌آباد اظهار کرد: ما در نشستی که به همراه مجمع نمایندگان استان با رئیس مجلس و معاون پارلمانی رئیس جمهور داشتیم تأکید جدی بر ارائه لایحه و تصویب منطقه آزاد تجاری بود که در این باب اقدامات و پیگیری‌های جدی همچنان در حال انجام است.

وی افزود: طرح دوفوریتی ایجاد مناطق آزاد در برخی از مناطق کشور به همراه ایجاد منطقه آزاد استان اردبیل به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان مطالبه مردم استان اردبیل در تصویب منطقه آزاد نمایندگان این استان مصمم هستند تا این لایحه در مجلس دهم بررسی و تصویب شود.

پورحسین ادامه داد: این طرح در نخستین جلسه هیأت دولت پس از تصویب به مجلس ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس بنده و بقیه نمایندگان استان قرار شد که همه تلاش خود را در صحن علنی مجلس برای گرفتن رأی از نمایندگان مجلس برای تصویب طرح دوفوریتی انجام خواهیم داد.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه آزاد یکی از خواسته‌های اصلی مردم استان به خصوص شهرستان‌های شمالی استان پارس‌آباد و بیله‌سوار است.

پورحسین یادآور شد: امیدواریم با تصویب این طرح در مجلس شورای اسلامی، پاسخی در خور شأن مردم نسبت به خواسته‌شان در مورد منطقه آزاد تجاری بدهیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفتر ارتباط مردمی خود در شهرستان پارس‌آباد در روزهای آینده در بیله‌سوار گفت: به صورت مرتب دیدارهای مردمی را در حوزه انتخابیه و تهران در دستور کار قرار دادیم تا از نزدیک مشکلات و نارسایی‌ها مورد رصد و بررسی قرار گیرد.

منبع: فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...