نجات مرد جوان از دام شیطان صفتان

چاپ

به گزارش مغان رسا ؛  ماجرا با تماس مرد جوانی به پلیس آغاز شد، او سراسیمه از آدم‌ربایی‌ای صحبت می‌کرد که چند لحظه قبل شاهد آن بود. مرد جوان که خود را راننده تاکسی معرفی کرده بود، به پلیس گفت: «امروز چهار مرد سوار تاکسی‌ام شدند، یک نفر جلو نشست و سه نفر عقب خودرو. آن‌ها از من خواستند، در مقابل یکی از بانک‌های شهر پیاده‌شان کنم.

در طول مسیر متوجه شدم، یکی از مسافران که روی صندلی عقب نشسته بود و در حقیقت دومین مسافر در بین مسافران صندلی عقبم بود، بسیار رنگ پریده است. همین رنگ پریدگی نظرم را به خود جلب کرد. کمی که دقت کردم، متوجه شدم که یکی از مسافران عقب چاقو به‌دست دارد و به طرف مسافر رنگ پریده گرفته است. با دیدن چاقو مطمئن شدم که او را دزدیده‌اند. آن‌ها در مقابل بانک پیاده شدند و در حال حاضر در بانک هستند.

تماس راننده جوان کافی بود تا اکیپی از ماموران مبارزه با جرایم جنایی شهرستان پارس آباد وارد عمل شده و چهار مرد را هنگامی که قصد داشتند از بانک خارج شوند دستگیر کردند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که راننده میانسال حدس زده و مرد جوان قربانی مردان شیطان صفت قرار گرفته است.

با مشخص شدن این موضوع سه عضو دیگر این باند که دو مرد و یک زن بودند، نیز دستگیر شدند. متهمان و قربانی این پرونده برای تحقیقات در مقابل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد قرار گرفتند. مرد جوان در تحقیقات به قاضی رحیم گل‌زاده گفت: «راننده وانت هستم و کارم باربری با ماشین است. امروز یکی از متهمان به سراغم آمد و از من خواست برای حمل بار به خانه‌اش بروم. من هم که از ماجرا بی‌خبر بودم به خانه‌اش رفتم اما به محض ورود چهار مرد دیگر به من حمله کردند و با همدستی زن جوانی اقدام به گرفتن تصاویر غیر اخلاقی و سیاه از من کردند.

بعد از آن، متهمان مرا تهدید کردند که اگر به آن‌ها پول ندهم، فیلم‌ها را در فضای مجازی پخش خواهند کرد. من که از ریختن آبرویم ترس داشتم، قبول کردم هر آنچه در حسابم هست به آن‌ها بدهم. بعد به همراه سه نفر از متهمان سوار خودروی تاکسی شدیم تا به بانک برویم. از حسابم سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پول برداشت کردم و به آن‌ها دادم. نمی‌دانم آن‌ها چه نقشه دیگری در سر داشتند که خوشبختانه توسط پلیس دستگیر شدند.»

به دستور رحیم گل‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پارس آباد متهمان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.