قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژانویه 4th, 2016 | 16:35 ب.ظ| كد خبر: 1333
طرح ضربتی جمع آوری تابلوها و بنرهای غیر مجاز در شهر پارس آباد
طرح ضربتی جمع آوری تابلوها و بنرهای غیر مجاز در شهر پارس آباد دکتر سربلند گفت: جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر آفرینی و همچنین پیشگیری از اخلال در سیمای شهری اجرا می شود

به گزارش مغان رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پارس آباد، با تلاش واحد روابط عمومی و مامورین اجرایی سد معبر تابلوهای غیر مجاز در سطح شهر شناسایی و با صدور اخطار جهت جمع آوری آنها، از سطح پیاده روها و معابر شهر جمع آوری شد.

شهردار پارس آباد با بیان اینکه جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر آفرینی و همچنین پیشگیری از اخلال در سیمای شهری اجرا می شود چرا که مساله توجه به سیمای شهری، فقدان آن و کوشش در شناسایی و به وجود آمدن آن یکی از مهمترین مشکلات شهر است.

دکتر سربلند گفت: حفظ و افزایش بهداشت روان شهروندان، زیباسازی و پیشگیری از اخلال در سیمای شهری ضرورتی اجتناب ناپذیر است و جلوگیری از نصب تابلوهای غیر مجاز و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی نقش موثری در نمای مناسب شهری ایفا می کند.

وی ادامه داد: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار داریم مردم عزیز ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز، در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

دکتر سربلند در خصوص ضوابط نصب تابلوهای مجاز در سطح شهر تصریح کرد: کلیه واحدها صرفا مجاز به نصب تنها یک تابلوی شناسایی هستند و هرگونه تابلویی که باعث برهم زدن سیمای شهر شود شهرداری پارس آباد طبق بند ۲۷ ماده ۵۵ قانونی شهرداری ها با متخلفین برخورد خواهد کرد.

شهرداری پارس آباد همچنین افزود: طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز و سد معبر بصورت مداوم در شهر اجرا خواهد شد و ضمن برخورد با متخلفان حقوق شهروندان را حفظ خواهیم کرد.

وی اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت بیش از پیش شهروندان و با تلاش مضاعف مجموعه و پرسنل شهرداری شاهد عمران و آبادانی و زیبایی  هر چه بیشتر شهر باشیم.

DSC01282

DSC01292

DSC01304

DSC01315

DSC01353

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...