قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آوریل 10th, 2016 | 15:04 ب.ظ| كد خبر: 2638
طرح ساماندهی رود ارس نیازمند ۱۳۰ میلیون تومان
طرح ساماندهی رود ارس نیازمند ۱۳۰ میلیون تومان یکصد و سی میلیارد تومان برای طرح ساماندهی اراضی رودخانه ارس نیاز است.
به گزارش مغا رسا، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل در بازدید از طرح ساماندهی رودخانه مرزی ارس گفت: ضروری است با پیگیری و تامین اعتبار این پروژه مهم، پیشگیری در برابر خسارت سیل احتمالی به طور کامل انجام شود.
مسعود امامی یگانه با بیان اینکه تاکنون از ۷۵ کیلومتر محدوده نیازمند ساماندهی، ۴۴ کیلومتر از اراضی رودخانه ارس ساماندهی شده است، افزود: برای اتمام پروژه دربازه زمانی چهارساله ۱۳۰ میلیارد تومان موردنیاز است.
وی در این بازدید با اشاره به اینکه در سالهای گذشته به دلیل سیلابی بودن رودخانه فرسایش زیادی در سواحل صورت گرفته است گفت: علاوه بر بروز آب گرفتگی در مناطق ساحلی سیل همواره تخریب اراضی کشاورزی و بافت مسکونی را به دنبال داشته است.
ارس مهم‌ترین و پرآب‌ترین رودخانه شمالى ایران است که از غرب جلفا در استان آذربایجان شرقی تا اصلاندوز مغان در استان اردبیل در طول نوار مرزى ایران و جمهورى آذربایجان جریان دارد.
امامی یگانه همچنین در بازدید از مراحل ساماندهی رودخانه انارچای در محدوده آبگرم قوتورسویی ضمن قدردانی از اقدامات انجام یافته توسط شرکت آب منطقه ای در خصوص ساماندهی ۵۰ درصد از مسیر رودخانه، گفت: با توجه به سیل خیز بودن منطقه و شرایط اقلیمی خاص به ویژه حضور گردشگران در ایام مختلف سال با تامین اعتبار لازم ضروری است که پروژه در اسرع وقت تکمیل شود.
منبع:خبرگزاری صداو سیما
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...