قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 4th, 2016 | 16:22 ب.ظ| كد خبر: 3777
ضیافت افطاری مرکز آموزشی علمی کاربردی خانه کارگر پارس آباد برگزار شد+تصاویر
ضیافت افطاری مرکز آموزشی علمی کاربردی خانه کارگر پارس آباد برگزار شد+تصاویر دکتر قادر وظیفه دمیرچی: یکی از محورهای جهاد علمی مد نظر مرکز آموزشی خانه کارگر پارس آباد، جهاد با خود یعنی بارور کردن روحیه معنویت در کارکنان، توانمندی علمی و تخصصی کارکنان، حق مداری و خدا محوری در فعالیت های همکاران است.

به گزارش مغان رسا، بمناسبت ماه مبارک رمضان و سنت حسنه ضیافت افطاری، مرکز آموزشی علمی کاربردی خانه کارگر پارس اباد، میزبان دانشجویان این مرکز، اساتید دانشگاهها و برخی از مسئولین ادارات شهرستان پارس آباد مغان بود.

دکتر قادر وظیفه دمیرچی رئیس مرکز آموزشی خانه کارگر پارس اباد ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان روزه دار و دانشگاهی شهرستان اظهار کرد: این مرکز آموزشی در عرصه علمی با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در راستای چشم انداز علمی کشور و همچنین همگامی با چشم انداز علمی کشور، جهاد علمی اعلام کرده است.

وظیفه گفت: یکی از محورهای جهاد علمی مد نظر مرکز آموزشی خانه کارگر پارس آباد، جهاد با خود یعنی بارور کردن روحیه معنویت در کارکنان، توانمندی علمی و تخصصی کارکنان، حق مداری و خدا محوری در فعالیت های همکاران است.

رئیس مرکز آموزشی خانه کارگر پارس آباد دومین محور جهاد علمی را جهاد در محیط کار یعنی اشاعه عدالت در محیط کار، توجه به سلامت سازمانی، افزایش تعهد و تعلق و تعهد کاری کارکنان و احترام به حقوق دانشجویان اعلام کرد و افزود: نهادینه سازی ضوابط اداری و مقررات آموزشی و مبارزه انحرافات اخلاقی، مالی و سیاسی در محیط دانشگاه از دیگر برنامه های جدید پیشروی مدیریت مرکز است.

در ادامه دکتر وظیفه سومین محور را جهاد فرهنگی معرفی نمود و گفت: همگامی با نهادها و موسسات آموزشی و فرهنگی و دانشگاههای منطقه در مناسبت ها و رویداد ها فرهنگی و علمی منطقه از برنامه های تعاملی و تعالی دانشگاهیان در شهرستان است که جزو رئوس برنامه های مرکز آموزشی علمی کاربردی خانه کارگر پارس آباد محسوب می شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور گرم دانشگاهیان شهرستان گفت: خوشحالیم که در ماه میهمانی خدا ، میهمان بندگان متدین و روزه دار خالق هستی هستیم و امید آن داریم که با درک حسنات و خیرات رمضان جزو رهروان ائمه اطهار(ع) و جزو متفکران بابصیرت و سربازان راستین حضرت ولیعصر و جانشین برحق ایشان مقام معظم رهبری در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

از برنامه های حاشیه ای این مراسم قرائت قرآن و ذکر نیایش بود که توسط یکی از چهره های برتر قرآنی شهرستان و استان اجرا شد.

منبع : آوای مغان

Picture-057Picture-060Picture-061Picture-064-1Picture-066-1Picture-067Picture-071Picture-072Picture-073Picture-079Picture-081

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...