دهیاران حق ورود به تبلیغات انتخاباتی را ندارند/ تخصیص ۱۴میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های پارس آباد

چاپ

به گزارش مغان رسا، مهدی احمدی امروز پنجشنبه در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی پارس آباد افزود: دهیاران باید با رعایت اصل بی طرفی و حفظ استقلال خود، زمینه و بستر را برای حضور پرشور و شعور و حداکثری آحاد مردم مهیا کنند.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران به هیچ عنوان حق استفاده از امکانات و اموال دولتی له یا علیه هیچ یک از نامزدان انتخابات را ندارند، اضافه کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است از این رو باید دست اندرکاران و مجریان انتخابات تلاش کنند تا شاهد یک انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم در این منطقه باشیم.

۱

وی از اختصاص ۱۴میلیارد ریال اعتبار به دهیاری های این شهرستان در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران با هماهنگی و برنامه ریزی کارشناسی شده میان مدت و بلندمدت در جهت عمران و آبادانی اقدام کنند.

فرماندار پارس آباد دهیاران وتمامی شوراهای اسلامی را به همکاری با دستگاه های اجرایی فراخواند و اظهار کرد: برای تکمیل و اتمام پروژه های بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی – فرودگاه و منطقه آزاد تجاری و صنعتی و همچنین پروژه پایاب سدخداآفرین پیگیری های لازم در حال انجام است.

DSC03861_29986