دفتر شهرستانی نمایندگی اتاق بازرگانی کشور در پارس آبادمغان افتتاح شد

چاپ

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی فرماندار پارس آباد امروز در آیین افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در پارس آباد اظهار داشت: هدف از ایجاد نمایندگی اتاق بازرگانی در این شهرستان استفاده بهینه از استعدادها و دسترسی سریع به خدمات بازرگانی و امکان تسریع حضور فعالان اقتصادی در عرصه بازار جهانی است.

وی با بیان اینکه این دفتر با عنایات ویژه استاندار اردبیل در پارس آبادمغان افتتاح می شود، گفت: شهرستان پارس آباد با داشتن منابع غنی آب و خاک و موقعیت جغرافیایی قرارگرفتن در نقطه مرزی و همچنین قرارگیری در کوریدور جنوب به شمال کشورهای قفقاز، استعداد و پتانسیل فرآوانی برای حضور در بازارهای بین الملی داشته و این امر با مشارکت و حضور تنگاتنگ بخش خصوصی محقق خواهد شد.

فرماندار پارس آباد در ادامه به پروژه های مهم در حال اجرای این شهرستان از قبیل پایاب سد خداآفرین و پیگیری به بهره برداری رسیدن فرودگاه پارس آباد و زیرساختهای راه ترانزیتی اشاره کرد و یادآور شد: زمینه حضور سرمایه گذاران در تمامی سطوح به خصوص صنایع تبدیلی و تکمیلی و دامپروری و گلخانه ای در شهرستان پارس آباد بسیار مساعد می باشد.

صمدی در این جلسه بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای استفاده از این فرصت به دست آمده در جهت احقاق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

در این مراسم که وثوقی دبیرکل اتاق بازرگانی استان اردبیل و تنی چند از سرمایه گذاران و نمایندگان صنایه شهرستان پارس آباد حضور داشتند “بابک آذری” بعنوان مسوول دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل در شهرستان پارس آباد معرفی شد.

به گزارش آران مغان، برای اولین بار است که دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشور در یک شهرستان راه اندازی می شود.

آران مغان