قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: نوامبر 24th, 2016 | 15:06 ب.ظ| كد خبر: 4856
فرماندار پارس آباد؛
دستگاههای اجرایی باید برای برخی بحرانها آماده باشند
دستگاههای اجرایی باید برای برخی بحرانها آماده باشند تمامی دستگاههای اجرایی و فرهنگی به پیشگیری از وقوع برخی از بحرانها آمادگی لازم را داشته باشند .

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان که مسئولان شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار و مدیران شرکتهای گاز و توزیع پخش فرآورده های نفتی استان نیز حضور داشتند با تشریح موقعیت جغرافیایی و بحرانهای طبیعی و انسانی گفت : از آنجائیکه این شهرستان در آخر خط انتقال گاز قرار گرفته و هنگام برودت هوا در استان و کشور با افت فشار گاز مواجه میشویم در این راستا شرکت گاز استان تمهیدات لازم را بعمل آورند.

صمدی در ادامه با بیان اینکه با پایان یافتن طرح پایاب خداآفرین ۶۲ هزار هکتار زمین به آب تبدیل میشود باید از هم اکنون رویکرد ایجاد زیر ساختها عوض شود.

فرماندار پارس آباد ضمن تأکید بر دوگانه سوز کردن سیستم گرمایشی ادارات ، واحدهای صنعتی و تولیدی و نانواییها از تمامی دستگاههای دولتی خواست در پیشگیری از بحرانها اقدامات و تمهیدات لازم را بعمل آورده و آمادگی خود را حفظ کنند.

فرماندار پارس آباد از شرکت نفت نیز خواست نسبت به ذخیره مواد سوختی مورد نیاز برای استفاده در مواقع بحرانی اقدام کنند.

آقای مهندس خدائی مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن ارائه گزارشی از نحوه انتقال و توزیع گاز در سطح استان گفت : استان اردبیل از برنامه های چشم انداز جلوتر عمل کرده و در حال حاضر ۷۸ درصد خانوار استان از نعمت گاز بهره مند هستند و تا سال آینده روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد سبد انرژی مصرفی در کشور ما گاز است گفت : ما نباید تصور کنیم که گاز کم داریم بلکه باید به  فرهنگسازی مناسب در مصرف آن اقدام کنیم.

مهندس مدنی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان اردبیل هم از ذخیره سازی ۱۲۰ میلیون لیتر مواد سوختی در انبارهای این شهرستان خبر داد و گفت شرکت نفت آمادگی لازم را برای تأمین سوخت مورد نیاز واحدها و ادارات و واحدهای صنعتی را دارد که هیچگونه مشکلی در این راستا وجود ندارد.

روابط عمومی فرمانداری

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...