قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 5th, 2015 | 21:23 ب.ظ| كد خبر: 337
دانشکده کشاورزی مغان به مرکز آموزش عالی تبدیل می شود
دانشکده کشاورزی مغان به مرکز آموزش عالی تبدیل می شود رییس دانشگاه محقق اردبیلی از تبدیل دانشکده های کشاورزی و منابع طبیعی مغان (پارس آباد) و مشگین شهر به مرکز آموزش عالی خبر داد.

به گزارش مغان رسا؛ گودرز صادقی روز شنبه در جلسه شورای آموزش عالی شهرستان مشگین شهر با اشاره به وجود دانشکده های کشاورزی در شهرستان های مشگین شهر، پارس آباد و صدور مجوز برای ایجاد دانشکده کشاورزی در شهرستان کوثر گفت: تلاش می شود بهمن ماه امسال با هدف جذب دانشجو در سایر رشته ها دانشکده های کشاورزی مشگین شهر و پارس آباد به مرکز آموزش عالی تبدیل شوند.

وی به تحصیل حدود ۷۰ هزار دانشجو در دانشگاههای مختلف دولتی و غیرانتفاعی استان اشاره کرد و افزود: از این تعداد یازده هزار دانشجو در دانشگاه محقق و شعبه های آن در شهرهای مختلف مشغول تحصیل هستند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت خوابگاههای دانشجویی این دانشگاه دو هزار نفر است از ایجاد خوابگاههای خودگردان دانشجویی با پرداخت نیمی از هزینه آن توسط دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل هم گفت: در سال تحصیلی جاری تعداد دانشجویان این دانشگاه از ۲۱ هزار نفر به ۱۷هزار نفر کاهش یافته است.

محرم زاده افزود: در صورت ادامه روند فعلی ادغام چند مرکز و واحد دانشگاهی در مناطق مختلف استان دور از انتظار نیست.

وی به صدور مجوز برای ایجاد سه مرکز پژوهشی در سه مرکز دانشگاهی استان و ایجاد رشته کارشناسی ارشد ریاضیات در دانشگاه پیام نور مشگین شهر اشاره و اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه امضا شده از این پس تمام دوره های ضمن خدمت ادارات و نهادهای دولتی زیر نظر دانشگاه پیام نور استان برگزار خواهد شد.

منبع: آران مغان

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...