دادستان پارس آباد در قامت یک مسئول جهادی وارد میدان شد

چاپ

بهروز نوری، مغان رسا – به دنبال حواشی امروز مربوط به نزاع دسته جمعی در خیابان جمهوری شهر پارس آباد که باعث مخدوش شدن دوباره چهره شهر در فضای مجازی شد.
این اقدام ناشایست و دور از شأن که بیشتر به دلیل نبود فرهنگ سازی، آداب معاشرت، استفاده از قدرت تعامل رخ داده ریشه در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.
حال این موضوع نیازمند بحث و بررسی بیشتر داشته و باید از دیدگاه جامعه شناسی به این موضوع ورود نمود تا از شکل گرفتن دوباره چنین حرکات ناشایست و به دور از شأن شهروندان فهیم دشت مغان پیشگیری نمود.
اما در این مبحث مهم رخ داده در شهر که به مردم دلگرمی داد ورود مقتدرانه دادستان جوان و انقلابی شهرستان به پرونده نزاع دسته جمعی بود.
دادستان پارس آباد طی مصاحبه ای در رسانه های منطقه از دستگیری ۱۲ نفر از عواملین درگیری خبر داد و گفت: دستگاه قضاء با برهم زنندگان نظم عمومی و آسایش مردم برخورد قاطع، سخت و شکننده خواهد داشت.
مهمترین مسئله ای که در مصاحبه ناصر اسکندری دادستان پارس آباد، اذهان عمومی را به خود معطوف نمود عذرخواهی دادستان جوان شهرستان بود که با پذیرش اتفاق رخ داده خود را مسوول تامین امنیت و آسایش عمومی دانست.
این اقدام شایسته دادستان جوان و انقلابی شهرستان نشان از مسوولیت پذیری وی بوده که این بار نیز مثل سایر اقدامات ارزنده خود، در قامت مدعی العموم مسوولیت پذیر جهت احقاق حقوق شهروندان وارد میدان شد.
جناب آقای دادستان ساعی، مردم به دنبال امنیت، آسایش و رفاه اجتماعی می باشند و به اقدامات ارزشمند تان دلگرم هستند.