حمایت تمام‌قد علی دایی از ظریف و فردوسی‌پور

چاپ

به گزارش مغان رسا علی دایی در مصاحبه‌ای به سؤالات پاسخ داد.

* برد خوبی در اهواز کسب کردید. از بازی بگویید.
استقلال اهواز چیزی برای از دست دادن نداشت و بازی مقابل اینگونه تیم ها سخت است. مهم زدن گل اول بود که خدا را شکر به موقع گل زدیم و توانستیم برنده شویم.

*قرار گرفتن صبا در بالای جدول را باید محصول کدام عامل یا عوامل دانست؟
همدلی مهمترین مولفه تیم ماست. تیمی که از بالاترین رکن مدیریت تا پایین همه همدل و در سایه رفاقت کار می کنند باید موفق شود. بچه های ما هم همه تلاششان را به کار بسته اند و نتایج هم خوب بوده است. انشاالله روند مطلوب‌تری هم پیدا خواهیم کرد.

*در نیم فصل چه برنامه ای دارید؟
اردو و برنامه های تمرینی داریم و برای تقویت تیم هم دنبال جذب بازیکن هستیم اما همه این موارد را به بعد از بازی با نفت موکول کرده ایم.

*با وجود تکذیب های متعدد برخی خبرها حکایت از حضور افرادی مانند شما و عادل فردوسی پور در انتخابات مجلس داشت.
من که طبق وصیت مرحوم پدرم هیچگاه پا به عرصه سیاست نمی گذارم. فردوسی پور هم که خودش گفته بود چنین قصدی ندارد. البته الان که بحث عادل مطرح شد باید بگویم با وجود اینکه به برخی موارد برنامه او انتقاد دارم اما هیچگاه در سلامت او تردیدی نداشته ام. متاسفانه این اواخر به سبب مصاحبه او با دکتر ظریف برخی سعی کرده اند وی را زیر سوال ببرند. کدام اشتباه را مرتکب شده که سعی می کنیم تنها برنامه پربیینده تلویزیون را هم بایکوت کنیم؟

با وزیری که منتخب دولت و مورد تایید مجلس و نظام است مصاحبه کرده و نباید داشته هایمان را با دست خود تخریب کنیم. دکتر ظریف محبوبیت زیادی بین مردم دارد و عادل هم به همین دلیل سراغ او رفته است.  یکبار دیگر می گویم من در برخی موارد به برنامه فردوسی پور نقد دارم ولی آیا می شود خلاقیت او را نادیده گرفت؟ فرد سالمی که در تمام این سال ها می توانست برای خودش بیشترین منافع و بهره مالی را فراهم کند و قطعا انواع و اقسام پیشنهادات مسموم به وی شده اما در سایه سلامت ذاتی اش  خود را حفظ کرده مستحق چنین برخوردهایی نیست.

*برنامه ریزی های لیگ و تغییرات مکرر بازی‌ ها را چگونه می بینید؟
تیم ها بر اساس برنامه سازمان لیگ برای خودشان برنامه ریزی می کنند. تمرین می گذارند بلیت پرواز می گیرند و هتل رزو می کنند. تغییرات مکرر اگر چه برخی اوقات خارج از اراده سازمان لیگ است اما باشگاه ها را متضرر می سازد.

*بازی با نفت را چگونه ارزیابی می کنید؟
منصوریان دوست خوب من و مربی بسیار خوبی است که تیم خوبی را هم اماده کرده. قطعا بازی سختی داریم اما فقط برای برد به میدان می رویم.

منبع: تسنیم