قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 1st, 2016 | 11:30 ق.ظ| كد خبر: 3744
نماینده مردم پارس‌‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:
حضور مسلمانان در راهپیمایی قدس نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد/مسئله فلسطین محور وحدت جهان اسلام است
حضور مسلمانان در راهپیمایی قدس نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد/مسئله فلسطین محور وحدت جهان اسلام است نماینده مردم پارس‌ آباد و بیله‌سوار در مجلس گفت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی روز قدس تمام نقشه‌های شیطانی دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش مغان رسا ، شکور پورحسین در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: حضور حماسی و تاریخ‌‌ساز ملت ایران همگام با سایر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین تمام نقشه‌های شیطانی دشمنان را خنثی کرد و بی‌شک با وحدت و همدلی مسلمانان و مقاومت رزمندگان فلسطین به زودی قدس شریف آزاد می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور در  راهپیمایی روز قدس بیانگر وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی را در جای‌جای جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به‌رخ زیاده‌خواهان عالم بکشند تا شاهد نابودی رژیم جعلی و پوشالی اسرائیل باشیم.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس افزود: با توجه به وقایع مهم منطقه‌، روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و با حضور پرشور و یکپارچه امت قهرمان نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد و حضور امت اسلامی سبب دلگرمی مردم فلسطین خواهد بود و مایه تباهی ترفند دشمنان می‌شود.

پورحسین بیان کرد: انسجام اسلامی به ویژه در شرایط کنونی ضرورتی انکارناپذیر در جهان اسلام است و در این میان مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف، از جمله نقاط اشتراکی است که می‏‌تواند محور وحدت و انسجام اسلامی باشد.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...