جلسه هیاتهای ورزشی شهرستان پارس آباد با حضورمدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل

چاپ

 

 

به گزارش مغان رسا، جلسه مشترک هیات های ورزشی شهرستان پارس آباد با حضو ر احمدی فرماندار پارس آباد و بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزشی برگزار گردید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه هیاتهای ورزشی شهرستان پارس آباد گفت : استعداد و تونایی ورزشکاران این شهرستان در ورزشهای انفرادی انکار ناپذیر است وی با بیان اینکه تیم های استان از ورزشکاران این شهرستان برای شرکت در مسابقات کشوری تغذیه می شوداعلام کردند با تمام توان از ورزش شهرستان حمایت خواهم کرد .

دکتر بهتاج افزود برای ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش های تازه کند و اسلام آباد رایزنی های لازم انجام شده با عنایت وزیر محترم ورزش و جوانان بزودی نمایندگی در این دو بخش مستقرخواهد شد .

وی همچنین تحقق صدرصدی مصوبات جسله قبلی خبر داد و گفت در این جلسه تمامی مصوبات بزودی پس از تامین اعتبار تحقق خواهد یافت و خواستار تلاش مضاعف هیاتهای ورزشی برای ارتقاء جایگاه ورزش شهرستان شدند .

احمدی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز گفت اگر ورزشکاران این شهرستان توقع زیادی دارند مطمئنا توان زیادی هم دارند وی همچنین گفت کمبود در ورزش مختص شهرستان پارس آباد نیست در همه جا این کمبود ها وجود دارد قول مساعد دادند اعتبارات ورزش شهرستان را در سال آینده یک ونیم برابرکنند .

موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدای جلسه ضمن عرض خیرمقدم و قدردانی از میهمانان و هیات های ورزشی گزارشی از عملکرد ۸ ماهه سال۹۴ اداره ورزش و جوانان ارائه داده­اند.و ایشان در جای دیگری بیان کردند که ورزش همگانی همگام با ورزش قهرمانی پیشرفت کرده و ما شاهد پیاده روی های بزرگ خانوادگی و جشنواره ماهیگیری و بادبادک و مسابقه تیر اندازی خانوادگی در حوزه ورزش همگانی بودیم .