قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 2nd, 2016 | 13:47 ب.ظ| كد خبر: 3748
در پارس‌آباد رخ داد
توقیف وانت با ۲۴ دوچرخه قاچاق/ کشت ۲۵ تن گندم آلوده در پارس‌آباد
توقیف وانت با ۲۴ دوچرخه قاچاق/ کشت ۲۵ تن گندم آلوده در پارس‌آباد فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از توقیف وانت پیکان حامل ۲۴ دستگاه دوچرخه قاچاق در خیابان امام خمینی(ره) این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش مغان رسا ، حسین بهمنی صبح امروز در جریان دستگیری این قاچاقچیان در جمع خبرنگاران در پارس‌آباد اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی ساکن خیابان کشاورز در مغازه خود اقدام به فروش کالاهای قاچاق و غیرمجاز می‌کند مأموران پلیس آگاهی این فرد را تحت کنترل انتظامی قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی هنگام گشت‌زنی در خیابان امام خمینی (ره) پارس‌آباد این فرد را که با استفاده از یک دستگاه وانت پیکان در حال حرکت بود شناسایی و ضمن دستگیری وی خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از توقیف وانت پیکان حامل ۲۴ دستگاه دوچرخه قاچاق در خیابان امام خمینی (ره) این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

بهمنی با اشاره به اینکه از خودروی توقیفی ۲۴ دستگاه دوچرخه قاچاق و فاقد مجوز قانونی و گمرکی برای حمل کشف شد، تصریح کرد: ارزش دوچرخه‌های قاچاق کشف شده در این عملیات ۸۰ میلیون ریال اعلام شده است.

کشف بیش از ۲۵ تن گندم آغشته به سم راکسل در پارس‌آباد

وی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۵ هزار و ۳۳۰ کیلوگرم گندم آغشته به سم راکسل در روستای «گوشلو» خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد یادآور شد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر عرضه گندم مسموم و غیرقابل استفاده در روستای «گوشلو» بلافاصله مأموران یگان امداد پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام شدند.

بهمنی افزود: مأموران پلیس با حضور به موقع خود توانستند یک دستگاه کامیون کمپرسی ولوو را هنگام تخلیه ۲۵ هزار و ۳۳۰ کیلوگرم گندم آغشته به سم راکسل به سیلوی روستا توقیف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

وی ارزش گندم‌های کشف شده در این عملیات را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خودروی توقیفی به پارکینگ انتقال و اقدامات قانونی در حال انجام است.

فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...