قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 13th, 2016 | 14:23 ب.ظ| كد خبر: 4308
فرماندار پارس‌آباد خبر داد
تدارک ۸ هکتار زمین برای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در پارس‌آباد
تدارک ۸ هکتار زمین برای توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در پارس‌آباد فرماندار شهرستان پارس‌آباد از تدارک ۸ هکتار زمین برای راه‌اندازی و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در پارس‌آباد با ایجاد ظرفیت‌های اشتغال مناسب خبر داد.

به گزارش مغان رسا ،اکبر صمدی فرماندار پارس آباد گفت :با سفر رئیس بنیاد مستضعفین به پارس‌آباد و با هدف تحقق شعار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و توجه به رونق اقتصادی و توسعه متوازن منطقه‌ای که از سیاست‌های دولت تدبیر و امید و رویکرد استاندار اردبیل است ما از مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و نهادهای شبه دولتی استفاده می‌کنیم که در این زمینه سعی و تلاش جدی بر این است تا اهداف و برنامه‌ها و هدف‌گذاری صحیح در این حوزه انجام شود.

وی با بیان اینکه سعیدی‌کیا از سد عمارت و همچنین پروژه پایاب سد خداآفرین و منطقه حائل بران و دشت فتحعلی بازدید کردند، یادآور شد: در همه این مناطقی که مورد بازدید قرار گرفت بیشترین تاکید با داشتن ظرفیت بی‌نظیر بر احداث و توسعه صنایع تبدیلی و کشاورزی و دامپروری است و راه‌اندازی کشت و صنعت‌های جدید و همچنین فرآوری محصولات باغی و همچنین توسعه کشت گلخانه‌ای بود که در این باب تصمیم بر این شد تا هشت هکتار زمین مورد نیاز برای این کار تامین شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد از تدارک هشت هکتار زمین برای راه‌اندازی و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در پارس‌آباد با ایجاد ظرفیت‌های اشتغال مناسب خبر داد.

صمدی تصریح کرد: ما در این راستا اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌هایمان را انجام دادیم تا با یک توان مضاعف بتوانیم حرکت‌های مطلوبی را انجام دهیم که در این زمینه بتوانیم بستر اشتغال مولد را در منطقه فراهم کنیم.

وی افزود: ما با جذب این سرمایه‌گذاری‌ها به ویژه همکاری خوب بنیاد مستضعفین به عنوان یک مجموعه شبه دولتی سعی‌مان بر این است تا با توجه به توانمندی‌هایی که در پارس‌‌آباد وجود دارد در بخش کشاورزی بتوانیم فضایی را فراهم کنیم تا بیش از هر زمان دیگر بیکاران منطقه به اشتغال و رونق تولید امیدوار بوده و در بستر کار عملیاتی اقدامات مطلوب و مناسب انجام شود.

فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...