بیوگرافی راه‌یافتگان استان اردبیل به بهارستان+تصاویر

چاپ

به گزارش مغان رسا، با هدف معرفی کاندیداهای راه یافته به مجلس دهم و آشنایی با سوابق اجرایی و مسئولیت‌های مختلف آنها مختصری از بیوگرافی و شرح حال آنها را بازگو می‌کنیم.

محمد فیضی چهره برگزیده و منتخب مردم اردبیل، نیر و نمین و سرعین در مجلس دهم با کسب اکثریت آرا در مرحله دوم انتخابات راهی بهارستان شد تا بعد از تجربه پارلمان محلی، در پارلمان ملی حضور پیدا کند.

دکتر محمد فیضی در ۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ خورشیدی در محله اسلام آباد شهر اردبیل در یک خانواده مذهبی متولد شد. دوران ابتدائی را در مدرسه نهضت اسلامی و ابوریحان اردبیل به پایان رسانده مقطع راهنمایی را در مدرسه سلمان فارسی گذراند سپس به تحصیل در رشته ریاضی در دبیرستان فارابی پرداخت.

وی در سال ۷۸ در رشته مدیریت دولتی وارد دانشگاه پیام نور خلخال شد. در سال ۸۲ در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی در دانشگاه آزاد واحد تهران پذیرفته شده و در سال ۸۴ با درجه عالی فارغ‌التحصیل شد.

فیضی از همان سال به مدت دو سال مامور به خدمت در دادگستری استان اردبیل شد.

وی در سال ۱۳۸۶ با کسب رتبه ۳ در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران پذیرفته شده در سال ۱۳۹۱ از رساله دکترای خود با کسب نمره ۱۹٫۰۵ دفاع کرد.

۱۳۹۵۰۲۱۱۰۰۰۶۴۴_PhotoL

استاد دانشگاهی که بهارستان‌نشین شد

محمد فیضی در دوران دانشجویی عضو فعال بسیج و در سمت استادی نیز عضو بسیج اساتید و حلقه صالحین بوده است.

وی در بسیاری از کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین‌المللی با ارائه مقالات گوناگون در موضوعات رشته مدیریت مشارکت کرد.

از جمله سوابق اجرایی دکتر محمد فیضی، مامور به خدمت در امور اداری دادگستری استان اردبیل به مدت دو  سال، عضو کمیته طرح و برنامه و بودجه دانشگاه آزاد مشگین شهر، مدیر آموزش مرکز آموزش بازرگانی استان اردبیل، عضو کمیته علمی بررسی مقالات در همایش راهکارهای حسابداری و اصلاح الگوی مصرف، عضو گروه تخصصی رشته مدیریت دولتی و اجرایی دانشگاه آزاد گرمی در مقطع کارشناسی ارشد، مدیر گروه رشته‌های حسابداری و مدیریت دانشگاه آزاد مشگین شهر، مدیر گروه رشته مدیریت دولتی علوم و تحقیقات اردبیل در مقطع کارشناسی ارشد، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی، عضو هیات رییسه فدارسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و زبان تخصصی مدیریت است که در کنار آن وی بیش‌ از ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی داخلی را نیز ارائه کرده است.

وی در دانشگاه‌های علوم و تحقیقات اردبیل، دانشگاه آزاد گرمی، جامع علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل و چندین دانشگاه دیگر استان اردبیل در رشته مدیریت دولتی تدریس کرده است.

محمد فیضی بعد از استعفا و کناره‌گیری از حضور در شورای شهر و ریاست دانشگاه آزاد گرمی تیرماه سال گذشته مصمم به ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و بعد از تلاش و جدیت تمام در مرحله اول انتخابات به عنوان نفر سوم همراه با حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی دیگر کاندیدای مجلس دهم به دور دوم راه پیدا کردند تا اینکه بعد از ماراتن سنگین در دور دوم با اکثریت آرا و کسب ۷۶ هزار و ۱۴۵ رای ماخوذه از مجموع ۱۳۶ هزار و ۸۰۹ رای در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به عنوان منتخب سوم مردم این حوزه انتخابیه راهی بهارستان شد تا به همراه صدیف بدری و رضا کریمی مسندنشین این سمت شود.

حقوق‌دانی که وکالت مردم را بر عهده گرفت

شکور پورحسین حقوقدان برجسته از دانشگاه شهید بهشتی تهران وکالت مردم حوزه انتخابیه پارس‌‌آباد و بیله‌سوار را در مجلس دهم عهده‌دار شد تا چهار سال بهارستان‌نشین شود.

در حالی مردم شهرهای پارس‌آباد و بیله‌سوار شکور پورحسین را با ۵۲ هزار و ۱۳۱ رای به عنوان وکیل خود برگزیدند که زندگینامه و بیوگرافی این راه یافته به مجلس دهم را مرور می‌کنیم.

دکتر شکور پورحسین شقلان متولد زیر نهرتراب پارس آباد از خانواده‌ای مذهبی و متدین، برادر شهید رحیم پورحسین، دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه شهید بهشتی تهران، قاضی ویژه مبارزه با زمین‌خواری کل کشور، ۱۵ سال سابقه قضاوت در سطح عالی کشور، ۳ دوره قاضی نمونه کشوری و یک سال مدیرکل امور حقوقی وزارت مسکن و شهر سازی را در کارنامه خود دارد.

شکور پورحسین رتبه یک آزمون وکالت استان آذربایجان شرقی و رتبه ممتاز آزمون قضاوت کشوری بوده‌ و بنا به علاقه‌ای که به شغل قضاوت داشت این شغل را انتخاب کرده و در این عرصه مشغول خدمت شد.

با توجه به رتبه ممتاز و تک رقمی ایشان در آزمون قضاوت و نظر به اینکه پورحسین از دانشجویان نخبه حقوقی دانشگاه شهید بهشتی تهران به حساب می‌آمد، ابلاغ آغاز به کار وی از طرف رئیس قوه قضائیه در تهران به او داده شد.

پس از اینکه دکتر پورحسین لیاقت، پاکی و کارایی خود را با ۳ دوره قاضی نمونه کشوری انتخاب شدن به اثبات رساند و با توجه به نیاز قوه قضائیه به تخصص او، در پایتخت پست‌های مهم و امنیتی به او سپرده شد و اخیرا دکتر پورحسین در سمت قاضی ویژه مبارزه با زمین‌خواری کل کشور، زیر نظر مستقیم رئیس قوه قضائیه و شخص مقام معظم رهبری، مشغول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

۱۳۹۵۰۲۱۱۰۰۰۶۹۶_PhotoL

وی در پاسخ به سئوالی که چرا مغان با داشتن ظرفیت عظیم منابع انسانی و خدادادی نتوانسته به توسعه‌ای که لایقش است دست یابد گفت: سیستم برای همه شهرها و مناطق یکسان است.

پورحسین بیان کرد: به قول استاد دانشگاه، مدیریت اساس امور است و آن را سامان می‌بخشد اگر نباشد با تاکید اعلام می‌کرد که امور آشفته خواهد شد.

وی افزود: در هم‌اندیشی نخبگان مغان در تهران یک فصل مشترک و یک درد مشترک وجود داشت، آن هم آشفتگی در مدیریت مغان یا به زبان خودمان «مغانین ییسی یوخدو».

برای خروج مغان از این بی‌مدیریتی بنده اتاق فکر را پیشنهاد کردم.

پورحسین تصریح کرد: در مورد اتاق فکر قبلا مطالعاتی داشتم و خوشبختانه اخیراً مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به کلیه استان‌ها اتاق فکر را مصوب کرده است.

وی بیان کرد: اتاق فکر دو رکن اساسی دارد، شناسایی نخبگان و متخصصین مغان در تمام رشته‌ها و تشکیل بانک اطلاعاتی آنان، شناسایی معضلات و مشکلات منطقه و اولویت‌بندی این مشکلات در اتاق فکر است.

پورحسین یادآور شد: در واقع اتاق فکر واسط بین نخبگان که مشکلات منطقه را منعکس می‌کنند و دولت است. متأسفانه استان اردبیل آخرین استانی بود که اتاق فکر در آن تشکیل شد.

وی ادامه داد: با حضور در مجلس، بنده اتاق فکر را در مغان تشکیل خواهم داد و مشکلات مغان بر اساس خرد جمعی شناسایی و اولویت بندی شده و به مرکز منعکس خواهد شد و نماینده منتخب با ظرفیت‌هایی که در مرکز دارد برای حل و رفع این مشکلات خواهم کوشید.

پورحسین گفت: مردم شریف مغان که سال‌هاست در این خصوص در رنج هستند طعم شیرین توسعه و آبادانی را خواهند چشید.

 وی در رقابت با ایرج بیگدلو که کاندیدای غیربومی محسوب می‌شود توانست در دور دوم انتخابات با جلب نظر مردم بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد تا به عنوان منتخب هفتم استان اردبیل راهی مجلس دهم شود تا در پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنها پیشقدم شده و بتواند به مسئولیت خطیر نمایندگی خود عمل کند.

۱۳۹۵۰۲۱۱۰۰۰۷۲۵_PhotoFree

شهرداری که بالاخره نماینده شد

صدیف بدری فرزند انعام‌الله در یکم شهریورماه سال ۱۳۵۱ در روستای ایلخچی سفلی از توابع شهرستان گرمی پا به عرصه هستی نهاد.

تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش و راهنمایی و متوسطه را در شهر گرمی به پایان رسانید و در سال ۱۳۶۹ موفق به اخذ دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک شد. با شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۶۹ در رشته مهندسی عمران دانشگاه امام حسین(ع) تهران پذیرفته شده و در سال ۱۳۷۴ با معدل عالی از آن دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

سپس در همان سال در مقطع کارشناسی ارشد پذیرفته شده و در سال ۱۳۷۷ موفق به دریافت مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران – سازه با معدل عالی از دانشگاه تبریز شد.

پس از اتمام تحصیلات شروع به فعالیت در شرکت جهاد خانه‌سازی استان آذربایجان‌شرقی کرد و مدتی نیز به عنوان معاون فنی و مهندسی این شرکت مشغول خدمت بود.

از سال ۱۳۷۹ به مدت سه سال به عنوان معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه دو کلان‌شهر تبریز فعالیت کرد و هم‌زمان با این پست‌های کلیدی به عنوان عضو سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان‌شرقی و عضو هیأت‌مدیره و دبیر این سازمان نقش موثری ایفا کرد.

با گذشت حدود ۱۲ سال فعالیت موثر و مناسب در کلان‌شهر تبریز، از سوی اعضای شورای اسلامی شهر گرمی به عنوان شهردار گرمی انتخاب شد اما پس از حدود هفت ماه فعالیت در این سمت بنا به دلایلی که بعدها در نشریه «یاشیل مغان» اندکی راجع به آن توضیح داد، استعفای خود را تقدیم شورا کرده و از ادامه خدمت در کسوت شهرداری گرمی انصراف داد.

وی پس از استعفا به سمت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اردبیل منصوب شد و با گذشت حدود یک سال به عنوان مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل منصوب شد.

در طول تصدی این پست به اجرا و تکمیل پروژه‌های تجهیز و نوسازی مدارس استان پرداخت و کارنامه قابل قبولی داشت سپس به عنوان رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان اردبیل منصوب شده و خدمات موثر زیادی در حوزه عمرانی و شهرسازی شهرهای استان ارائه داد و به مدت بیش از یک سال نقش موثری ایفا کرد.

در مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخاب و در تاریخ ۱۹ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۰ با رای اکثریت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل (با هشت رای از ۹ رای) به سمت شهردار شهر ولایت‌مدار اردبیل انتخاب شد. مهندس جوان در مسئولیت خطیر شهرداری شهر دارالارشاد و توریستی اردبیل فعالیت‌های عمرانی بسیار فراوانی در تمام حوزه‌ها و مناطق و محلات شهر انجام و کارنامه درخشانی کسب کرد.

صعود تیم شهرداری اردبیل به لیگ دسته یک کشور پس از حدود ۱۵ سال، راه‌اندازی بلیط الکترونیکی در ناوگان حمل و نقل شهری برای اولین بار، رکورد بی‌سابقه ۸۵۰ هزار تن آسفالت‌ریزی، اجرای ۲۴ پل عابر گذر، خرید ۳۲ دستگاه اتوبوس، اخذ گواهی‌نامه مدیریت کیفیت در سال ۹۲، ارتقای درجه این شهرداری پس از ۴۰ سال و … از مهم‌ترین دستاوردهای وی در طول تصدی این پست بود.

در اردیبهشت سال ۹۲ به عنوان شهردار برتر ایران انتخاب شد و در همان سال به عنوان مدیر نقدپذیر کشور انتخاب شد. با توجه به خدمات عمرانی و فرهنگی مناسب وی، اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل برای بار دوم وی را با قاطعیت آرا (یازده رای از سیزده رای) مجددا به عنوان شهردار در شهریورماه سال ۹۲ انتخاب کردند که در مجموع وی به مدت چهار سال در شهر اردبیل به عنوان کلیددار شهر مشغول خدمات فراوانی شدند.

۱۳۹۵۰۲۱۱۰۰۰۷۳۴_PhotoL

پدیده انتخاباتی که بالاخره بهارستان‌نشین شد

رضا کریمی در خانواده‌ای مذهبی و در روستای یونجالو نمین به دنیا آمد. پدر وی از معتمدان و بزرگان شهر بود که اهالی شهر و منطقه برای حل مشکلات خانوادگی- اجتماعی خود به پدر وی مراجعه می‌کردند.

خانواده کریمی به دلیل عدم وجود امکانات آموزشی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای تحصیل فرزندان خود به شهر اردبیل مهاجرت کردند و رضا کریمی با علاقه وافر خود مسیر ادامه تحصیل را در پیش گرفت.

رضا کریمی بعد از دریافت دیپلم با شرکت در کنکور سراسری که در آن مقطع زمانی به دلیل ظرفیت پایین دانشگاه‌ها راه یافتن به صندلی تحصیلات دانشگاهی کار سختی محسوب می‌شد در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی قبول شد و با این نیت که بعد از فارغ‌التحصیلی بتواند به مردم و خصوصا روستاییان و کشاورزان عزیز کمک علمی برای بالا بردن راندمان کاری در زمین‌های زراعی کمک کند در این رشته مشغول به تحصیل شد.

رضا کریمی با شروع جنگ تحمیلی به کشور جمهوری اسلامی ایران با لبیک‌گویی به رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و به صورت داوطلبانه ۱۸ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر شد و با پوشیدن جامه رزم برای دفاع از میهن، شرف و حیثیت ایران و انقلاب اسلامی و با جان و دل در عملیات‌های مختلف جنگ تحمیلی شرکت کرد.

بعد از پذیرش قطع‌نامه ۵۹۸ توسط حضرت امام خمینی (ره) رضا کریمی در راستای خدمت به مردم در دیگر سنگرها آماده شد تا همراه مردم انقلابی و ولایی استان باشد.

رضا کریمی بعد از پایان جنگ و در حالی که در دوران جوانی خود به سر می‌برد در استانداری اردبیل استخدام شد و با کسب امتیازهای لازم کارشناس خبره در استانداری اردبیل شد که بیش از ۱۸ سال به عنوان کارشناس خبره در خدمت مردم بوده است.

وی در مقاطع زمانی مختلف رئیس شورای کشاورزی و بهداشت بخش‌های ارشق، هیر و شهرستان نیر بوده است که با توجه به رشته تحصیلی خود در دانشگاه از عهده این مسئولیت سنگین به خوبی برآمد.

کریمی در کنار خدمت به مردم استان به ادامه تحصیل روی آورد و کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت دولتی کسب کرد.

رئیس دبیرخانه شورای تامین استان اردبیل، بخشدار بخش‌های ارشق، هیر و بخشدار مرکزی شهرستان نیر، رئیس شورای آموزش و پرورش بخش‌های ارشق، هیر و مرکزی نیر، دبیر کارگروه تخصصی انتظامی امنیتی استان اردبیل، عضو کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نیر، عضو شورای اداری شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نیر، عضو شورای کشاورزی و بهداشت شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و نیر تنها بخش کوچکی از سوابق خدمتی رضا کریمی است که در مدت ۲۰ سال خدمت خود در رده‌های مختلف و شهرستان‌های گوناگون انجام داده و در هر یک از این سمت‌ها کارنامه قابل تقدیری از خود به جای گذاشته است.

رضا کریمی در اواخر خردادماه سال ۹۰ با استعفا از بخشداری مرکزی شهرستان نیر رسما خود را از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، برای خدمت در سنگر قانون‌گذاری معرفی کرد که اعلام حضور این عضو سابق ستاد حوادث غیر مترقبه شهرستان‌های اردبیل، نیر و مشگین‌شهر مورد استقبال گرم مردم و خصوصا روستاییانی قرار گرفت که مزه خدمت حاج رضا کریمی را در مسئولیت‌های مختلف چشیده بودند.

۱۳۹۵۰۲۱۱۰۰۰۷۵۲_PhotoL

چهره‌ای که برای دومین بار راهی مجلس شد

ولی ملکی متولد ۱۳۴۰ (سال تولد وی ۱۳۳۶ بوده که برای استفاده از بورس تغییر داده شد. در ضمن سال ورود به دانشگاه تبریز ۱۳۵۵ با معدل ۱۸/۴۰ است.)

مدارج علمی:

۱- لیسانس مهندسی صنایع غذایی از دانشگاه تبریز به‌عنوان فرهیخته ممتاز

۲- فوق‌لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علوم و تحقیقات

۳- دارای گواهینامه از سازمان مدیریت صنعتی ایران در زمینه طراحی و ارزیابی طرح‌های صنعتی

۴- گذراندن دوره‌های تکمیلی زبان انگلیسی برای انجام مکالمه و ترجمه به مدت دو سال

مسئولیت‌های اجرایی:

۱- عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز و محرومیت از تحصیل به مدت یک ترم قبل از انقلاب.

۲-  موسس و عضو شورای مرکزی جهاد سازندگی مشگین‌شهر به مدت دو سال از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰

۳- مسئول واحد صنایع غذایی استان تهران به مدت یک سال

۴- مدیر تولید، مدیر کارخانه و مدیرعامل شرکت زمزم تهران از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۱

۵- مدیرعامل شرکت بهنوش ایران (اسکول سابق) به مدت هفت سال از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۸ (این شرکت ورشکسته بود با طراحی بیش از ۵۰ نوع محصول و ایجاد بازار، شرکت وارد بورس شد)

۶-  سرپرست و رئیس هیأت مدیر شرکت بیلاسو (استار سابق) هم‌زمان با مدیریت شرکت بهنوش ایران به مدت سه سال

۷- مدیر پروژه تولید نوشابه و ماءالشعیر در گچساران

۸- مدیرعامل شرکت شیشه و گاز به مدت پنج سال از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۳ (یکی از شرکت‌های مسئله‌دار به ویژه از نظر ساختار ملی و نیروی انسانی بود که با تدابیر لازم مشکلات فوق برطرف شد و ارزش هر سهم از ۲۵۰ تومان به ۱۲۵۰ تومان رسید) به طوری که در سال ۱۳۷۹ به عنوان مدیر نمونه از استان تهران انتخاب شدم.

۹- رئیس هیأت‌ مدیره شرکت گوشتیران (آرزومان سابق)

۱۰- نایب رئیس هیأت‌ مدیره شرکت مهندسی سامیک

۱۱- طراحی، تهیه و ارزیابی بیش از ۵۰۰ طرح از نظر فنی، اقتصادی و مالی در زمینه‌های مختلف صنعتی

۱۲- ارائه مشاوره به ده‌ها طرح در زمینه‌های مختلف

۱۳- دبیر ستاد هماهنگی انجمن اسلامی کارخانجات غرب تهران و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی استان تهران به مدت ۱۲ سال از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۳

۱۴- نماینده شهرستان مشگین‌شهر و عضو هیأت کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۷ (دوره هفتم) قابل ذکر است در این دوره بیش از ۱۶ طرح صنعتی و گردشگری در شهرستان مشگین‌شهر با سرمایه بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پایه‌گذاری شد از قبیل صنایع تولید لوازم ساختمانی و شیرآلات – تولید اتوبوس و کامیون – تولید سیمان و محور گردشگری سبلان

۱۵- قائم‌مقام و عضویت هیأت مدیره شرکت ایران خودرو دیزل

۱۶- عضو هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران با حکم وزیر صنایع و معادن

۱۷-  رئیس هیأت مدیره شرکت چرخشگر

۱۳۹۵۰۲۱۱۰۰۰۷۵۶_PhotoL

پزشکی که این بار نمایندگی مردم را می‌خواهد

دکتر بشیر خالقی متولد سال ۱۳۲۸ شهرستان خلخال، در دامان خانواده‌ای متدیّن و فرهیخته پرورش و بالندگی یافت.

اتمام دوره ابتدایی و متوسطه در مدارس شهرستان خلخال، قبولی در آزمون پزشکی عمومی دانشگاه تبریز با رتبه عالی به سال ۱۳۴۸ و فارغ‌التحصیل در رشته پزشکی با کارنامه ممتاز به سال ۱۳۵۵، شرکت فعال در تحرکات انقلابی و مذهبی هم‌گام با مردم مسلمان و انقلابی شهرستان خلخال، حضور داوطلبانه در جبهه‌های جنگ و مداوای مجروحان و بیماران در مناطق جنگی، ادامه تحصیل در رشته تخصصی کودکان در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فارغ‌التحصیل به سال ۱۳۷۰

مسئولیت‌هایی که بشیر خالقی طی چند سال گذشته داشت:

۱- خدمت در درمانگاه‌های مناطق محروم هشتجین و فیروزآباد با انجام همه امورات درمانی

۲- خدمت در بیمارستان شهرستان اسکو به سال ۱۳۵۷ به مدت یک سال

۳- مدیریت در بیمارستان خلخال با هدف همیاری به مردم زادگاه خود که محرومیت مضاعف داشتند

۴- عزیمت به روستاهای محروم و دوردست برای ارائه خدمات درمانی به روستائیان با جهاد سازندگی از سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۹ که چهره آشنا و محبوب در بسیاری از روستاهای خلخال هستند

۵- انتصاب به سمت مدیریت شبکه بهداری شهرستان خلخال در خلال سال‌های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۳

۶- انتصاب به سمت مدیریت شبکه بهداری تبریز به مدت چهار سال مستمر

۷- ‌انتصاب به ریاست بیمارستان روان‌پزشکی رازی تبریز به سال ۱۳۷۰ مضافاً به مدت سه سال با حفظ سمت به عنوان رئیس مرکز بهداشت تبریز

۸- رئوس خدمات در زمان مدیریت شبکه بهداری شهرستان خلخال و تبریز از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۸۶

۹- احداث درمانگاه بهداشتی و درمانی در روستاهای برندق، نیلق و شال

۱۰- تأسیس لوله‌کشی و شبکه آب بهداشتی در روستاهای خوجین، دیز، زرج‌آباد، فیروزآباد، مرشت، گنجگاه، لنبر، کرین، گیوی علیا، کجل، تارم دشت، لرد، درو، پیر آغاج

۱۱- برنامه‌ریزی احداث درمانگاه‌های خلفلو و لرد

۱۲- احداث و تجهیز داروخانه ابوذر خلخال و ایجاد شعب داروخانه در شهرستان‌های کوثر، کلور و هشتجین

۱۳- توسعه بیمارستان امام خمینی شهرستان خلخال از ۵۰ تخت به ۷۵ تخت

۱۴- ایجاد کلینیک دندان‌پزشکی و آزمایشگاه در درمانگاه شهرستان کوثر

۱۵ – ساماندهی بیمارستان روان‌پزشکی رازی تبریز از جهت تأمین تجهیزات و کادر پزشکی و توسعه بیمارستان از ۴۰۰ تخت به ۶۵۰ و افزایش ظرفیت بیمارستانی به ۱۳۰۰ تخت با حمایت انجمن‌های خیریه

۱۶- تأمین بیش از یک هکتار زمین مناسب شهری برای احداث ساختمان‌های مکمل بیمارستان فوق

۱۷ – احداث زمین چمن فوتبال در محوطه بیمارستان برای کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی و بیماران

۱۸-  احداث ۶۰ خانه بهداشت به نام شصت شهید والامقام در مناطق روستایی و …

۱۳۹۵۰۲۱۱۰۰۰۷۵۹_PhotoL

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان اردبیل مسندنشین بهارستان

سید حمایت میرزاده فرزند مرحوم آقامیر عزیز متولد سال ۱۳۴۱ در روستای وانستانق گرمی(مغان)، جامعه‌شناس و کارشناس ارشد تحقیقات با ۲۸ سال سابقه اجرایی در سه استان اردبیل، آذربایجان‌شرقی و تهران از معلمی شروع کرده و اکثر سطوح اداری را فقط پله پله از کارشناس، معاون، رئیس اداره، مدیرکل تا حضور در ستاد وزارت را طی کرده و هم‌اکنون به عنوان معاون دانشگاه و مدرس دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشغول تدریس دروس روش تحقیق و کارآفرینی است.

حضور در راهپیمایی‌های دوران انقلاب (دانش‌آموز پرچمدار حضرت امام(ره)) از اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تاکنون به عنوان سرباز نظام با اعتقاد به اینکه طبق فرمایش حضرت امام(ره) حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران از اوجب واجبات است در تمام صحنه‌های دفاع از نظام و کشور از جنگ گرفته تا حضور در سایر صحنه‌ها بدون وابستگی سیاسی به حزب و گروهی خاص با افتخار انجام وظیفه کرده است.

سید حمایت میرزاده یکی از چهره‌های فعال سیاسی شهر گرمی محسوب می‌شود. وی به دلیل بیان شفاف مشکلات و دلایل عقب‌ماندگی شهرستان گرمی در میان مردم گرمی چهره‌ای مثبت شناخته می‌شود. میرزاده در انتخابات سری قبل مجلس شورای اسلامی شهرستان گرمی با اختلاف کمتر از ۲ هزار رأی با نفر منتخب از راهیابی به مجلس باز ماند.

در سوابق اجرایی وی معاونت آموزش نظری و مهارتی استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، مشاور بنیاد ملی نخبگان استان، معاون آموزش عمومی استان، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تبریز، مشاور معاونت نظری و مهارتی وزارت با پست معاونت مدارس عالی فنی و حرفه‌ای به چشم می‌خورد.

وی مدرس دانشگاه و مراکز آموزش عالی بوده و هم‌اکنون معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی است.

با راهیابی هفت کاندیدا به مجلس دهم بهارستان‌نشین‌های اردبیل مشخص شدند.

منبع: خبرگزاری فارس