برد پدیده مغان در ایستگاه پنجم / گل دقیقه پایانی محمدرضا پورحضرتی

چاپ

به گزارش مغان رسا ، تیم فوتبال پدیده مغان که میزبان تیم شهرداری آستار بود که با تک گل دقیقه ۹۵ محمدرضا پورحضرتی به برد شیرین دست یافت .

این بازی که از هفته پنجم لیگ دسته سه کشوری در استادیوم شهید کلانتری پارس آباد برگزار شد با تشویق بی امان تماشاگران حرارت بازی را دوچندان کرده بود .

علی رغم حملات پردامنه تیم پدیده و موقیعت های خطرناک این تیم در نیمه اول بازی گلی رد بدل نشد .

با شروع نیمه دوم  آهنگ بازی به نفع پدیده ادامه داشت و این تیم سانتر از جناحین را در دستور کار خود قرار داد و با اضافه شدن بازیکنان بلند قد دروازه میهمان را چندین بار در آستانه باز شدن قرار گرفت.

تشویق های تماشاگران تا لحظات پایانی ادامه داشت که یکی از سانتر های زیبای انصار مردانه  در شلوغی محموطه جریمه به محمدررضا پورحضرتی بازیکن جوان این تیم رسید او هم با یک چرخش عالی گل ارزشمند وسه امتیازی پدیده را به ثمر رساند تا تیم پدیده با  ۴امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گیرد .

از حواشی جالب توجه این بازی وقت کشی تیم شهرداری آستارا به سبک عرب ها بود که در هر برخوردی با چند دقیقه در زمین دراز می کشیدند که در آخر همین وقت کشی کار دست آنها داد که داور بازی با اعلام ۶ دقیقه وقت اضافه ، بازیکنان و کادر فنی پدیده از این موقیعت بدست آمده نهایت استفاده را ببرند .

photo_2016-11-05_17-22-11