بازدید اعضای شورای شهر و شهردار از آسفالت ریزی محله بالاقارداش+تصاویر

چاپ

به گزارش مغان رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری شهر پارس آباد؛ عصر امروز دکتر سربلند شهردار و اعضای شورای شهر پارس آباد از پروژه آسفالت محله بالاقارداش شهر پارس آباد بازدید بعمل آوردند.

حسن حسین اوغلی رئیس شورای شهر در بازدید از طرح آسفالت محله بالاقارداش پارس آباد افزود: حل مشکلات شهر تنها با مشارکت و همکاری مردم و تلاش مضاعف اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری میسر خواهد بود .
شهردار پارس آباد نیز گفت: طرح آسفالت محله بالاقارداش از محل اعتبارات داخلی شهرداری پارس آباد اجرا می شود.
دکتر سربلند ، از خرید کفپوش و جدول با هدف کف سازی خیابان ها و معابر این شهر خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تلاش شبانه روزی اکیپ های شهرداری، تا دو ماه آینده مشکل آسفالت کف سازی و لکه گیری کلیه خیابانهای سطح شهر پارس آباد برطرف شود.
وی ادامه داد: شهرداری پارس آباد در آسفالت خیابان ها و معابر عمومی به بحث رعایت نکات فنی توجه ویژه ای داشته و طی دستورالعمل هایی تأکیدات لازم را در خصوص اعمال و رعایت این دستورالعمل ها و اصول فنی ابلاغ کرده و در حال حاضر آسفالت ریزی خیابان ها با رعایت دقیق موازین فنی انجام می گیرد.
وی تصریح کرد : علاوه بر آسفالت، چندین اکیپ دیگر نیز در سطح شهر مشغول لکه گیری و درز گیری معابر سطح شهرهستند و با تمام توان سعی در برطرف نمودن نواقض خیابانها و معابر هستیم تابتوانیم رضایت شهروندان را به دست آوریم .

بازدید شهردار۱بازدید شهردار۲بازدید شهردار۳بازدید شهردار۴باردیدشهردار۵