اولین مرکز مشاوره تخصصی روانشاسی ازدواج و خانواده زندگی زیبا در شهرستان پارس آباد افتتاح شد

چاپ

به گزارش پایگاه خبری مغان رسا ، اولین مرکز مشاوره تخصصی روانشاسی ازدواج و خانواده زندگی زیبا با هدف مشاوره تخصصی قبل و بعد از ازدواج و مداخله در بحران های خانوادگی و جلوگیری از طلاق در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

 

 

صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیرکل بهزیستی استان اردبیل و معاونین و مدیران استانی این اداره کل اولین مرکز مشاوره تخصصی روانشاسی ازدواج و خانواده زندگی زیبا با هدف مشاوره تخصصی قبل و بعد از ازدواج و مداخله در بحران های خانوادگی و جلوگیری از طلاق در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

 

دکتر علایی فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته عقیدتی و سیاسی گفت صیانت از بنیان خانواده ها و جلوگیری از طلاق در جامعه بسیار مهم بوده و نقش بسزایی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و رشد و توسعه شهرستان و ایجاد فضا و شرایط مناسب برای پرورش و تربیت انسانها در کانون گرم خانواده دارد

 

دکتر ستاری مشاوره تخصصی قبل از ازدواج را از برنامه های بهزیستی عنوان کرد و گفت مشاوره  خانواده در سال گذشته از طلاق ۷۴ ذوج جلوگیری کرد.

*دومین مرکز نگهداری و توانبخشی و درمان بیماران روانی مزمن مرد استان اردبیل با ظرفیت ۵۰ نفر در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

 

صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیرکل بهزیستی استان اردبیل و معاونین و مدیران استانی این اداره کل دومین مرکز نگهداری و توانبخشی و درمان بیماران روانی مزمن مرد استان اردبیل با ظرفیت ۵۰ نفر در شهرستان پارس آباد افتتاح شد.

 

دکتر علایی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه بهزیستی استان و شهرستان کار در این مجموعه را به نوعی عبادت عنوان کرد و گفت کاستن از رنج و درد و توجه به نیازهای معلولین به عنوان افردای از جامعه که مورد توجه ویژه خداوند بوده و در امتحانی الهی با شرایط خاص رو به رو شدند ، در کنار وظیفه اداری کاری بسیار نیکو پسندیده می باشد که اجر اخروی  و رضایت الهی در آن نهفته است.

 

ستاری مدیرکل بهزسیستی استان اردبیل نیز در این افتتاح با بیان اینکه این دومین مرکز بعد از اردبیل می باشد که در شهرستان پارس آباد با ظرفیت ۵۰ نفری افتتاح شد گفت با راه اندازی این مرکز معلولان روانی مزمن مرد که به دور از خانواده در اردبیل نگهداری میشدند به شهرستان انتقال یافته موجب رضایت خاطر خانواده ها شده

*در ادامه این بازدید ها نشست مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به همراه معاونین و مدیران واحدهای استانی با فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار شد و مسائل و مشکلات حوزه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و سلامت خانواده ها و غربالگری شنوایی و بینایی مورد بررسی قرار گرفت