انتصاب دبیر و نائب هیئت ورزش های همگانی شهرستان پارس آباد+تصاویر

چاپ

به گزارش مغان رسا، آیین معارفه دبیر و نائب رئیس هیات ورزشهای همگانی  طی جلسه ای با حضور ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد و جمعی از کارکنان و مربیان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد برگزار گردید.

برات پیری رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان پارس آباد گفت : آگاهیهای مردم درباره اهمیت ورزش افزایش قابل توجهی داشته و فعالیتهایی بسیاری در این زمینه از سوی گروه کارشناسی اداره ورزش و جوانان جهت شناساندن ابعاد گوناگون ورزش برای افرادجامعه صورت گرفته است. لازم است که این روند همچنان با تلاش همکاران جدید در هیات  ادامه یابد تا اهمیت ورزش برای همگان روشن شود؛ زیرا تنها در این صورت است که می توان به ورود ورزش در زندگی عموم مردم و تحقق ورزش همگانی امیدوار بود.
انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان در این مراسم به خبرنگار مغان رسا گفت : تلاش صورت گرفته در ماههای اخیر توسط هیات ورزشهای همگانی شهرستان پارس آباد قابل تحسین است زیرا اداره ورزش و جوانان ،ورزش را در دو بعد همگانی وقهرمانی برنامه ریزی می کند به همین دلیل هیات ورزش های همگانی اهمیت ویژه ای برای پیاده سازی اهداف خود که همان ترویج فرهنگ ورزش بین خانواده هاست دنبال می کند.
در پایان این مراسم آقای موسی زادگان  با اهداء حکم آقای نیکنام شاکری و آرزو قلی نژاد برای این دو عزیز آرزوی موفقیت نمودند.

هیات ۳۳

هیات۲۲

هیات۱۱