انتخابات نمایش دموکراسی و مردم‌سالاری دینی است

چاپ

به گزارش مغان رسا،حجت‌الاسلام سید سعید رشادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد اظهار کرد: ‌با گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف امروز یک صحنه دیگری از دلدادگی ملت به نظام به وجود آمده که همه باید با احساس مسئولیت و تکلیف در این عرصه حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همه باید پای صندوق‌های رای بیایند تا دشمن از این همه حضور دلسرد و ناامید شود، گفت: همانطوری که مقام معظم رهبری تاکید کردند این حضور حماسی عید بزرگ ملت ایران است که نقطه قوت برای دوستداران نظام اسلامی و نقطه یاس و ناامیدی برای دشمنان و بدخواهان است.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد با یادآوری اینکه در این عرصه همواره ملت ایران خوش درخشیده و اراده و عزم خود را به نمایش گذاشتند، افزود: کاندیداها در کنار رقابتی که در هفته‌های اخیر داشتند باید بعد از اعلام نتایج این صحنه را به رفاقت‌های مومنانه تبدیل کنند و فقط به فکر حل مشکلات و دغدغه های مردم باشند.

رشادی تمکین به نتایج انتخابات را از دیگر نشانه‌ها و نمود دموکراسی و مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و یادآور شد: به دور از هرگونه غفلت‌ و کوتاهی همه باید در صحنه احساس تکلیف کرده و یک شرایط مناسب برای راهیابی افراد شایسته را به وجود آورند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد حجاب و عفاف را بالاترین درجه عصمت حضرت زهرا (س) برشمرد و ادامه داد:‌ آن حضرت صاحب منزلت جاوید بوده که گاه از تصور و خیال افراد این جایگاه بالاتر است.

منبع: خبرگزاری فارس