امسال خانه والیبال شهرستان پارس‌آباد راه اندازی می شود

چاپ

به گزارش مغان رسا ،ایوب بهتاج در جلسه مجمع سالانه هیئت والیبال استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی باید یک برنامه‌ریزی مناسب توسط هیئت‌ها انجام شود تا مسابقات لیگ استانی به صورت منطقه‌ای در استان برگزار شود چرا که این امر در مدیریت هزینه‌ها بسیار کارآمد است و اگر هدف‌گذاری مناسبی صورت بگیرد یقین مفید واقع می‌شود.

وی گفت: خوشبختانه عملکرد هیئت والیبال استان اردبیل در دوسال گذشته بسیار مناسب بوده ولی باید تمامی خانواده والیبال استان اردبیل پای کار بیایند و برای پیشبرد اهداف این رشته ورزشی در سطح همگانی و قهرمانی همت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: جذب اسپانسر برای تشکیل تیم والیبال در لیگ دسته یک بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم هیئت والیبال استان با جدیت پیگیر این امر باشد چرا که اگر یک اسپانسر مناسبی برای والیبال در اردبیل باشد قطعا استان اردبیل استعداد تیم‌داری در سطوح بالای کشوری را نیز نشان خواهد داد.

بهتاج افزود: امسال خانه والیبال شهرستان پارس‌آباد به منظور توسعه والیبال این شهرستان مستعد نیز راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های مناسب هیئت والیبال استان والیبال ساحلی نیز در اردبیل شروع به کار کند.