قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 5th, 2019 | 15:42 ب.ظ| كد خبر: 5341
افزایش تعرفه برق لغو می شود
افزایش تعرفه برق لغو می شود عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان وزارت برق در نشست امروز کمیسیون انرژی قول دادند افزایش تعرفه برق را لغو کنند.

سلام امینی در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس تشریح کرد: نشست امروز با حضور معاون برق وزیر نیرو به منظور بررسی موضوع الگوی مصرف برق، برگزار شد.

وی ادامه داد: مردم به‌ ویژه مردم استان‌های جنوبی نسبت به تغییر در الگوی مصرف برق معترض بودند و می گفتند چرا در گذشته سقف الگوی مصرف برق استان خوزستان ۳ هزار کیلووات بود و مصرف بیش از این میزان برای مردم موجب جریمه می شد اما وزارت نیرو در اقدامی خلاف قانون این سقف را به ۲هزار کیلووات کاهش داده است.

وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل اخیر در استان خوزستان این کاهش سقف الگوی مصرف برق استان خوزستان، متناسب با وضعیت اقتصادی آنان نیست و هزینه زیادی را بر این قشر تحمیل می کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه اعضای کمیسیون انرژی نسبت به این تصمیم وزارت نیرو معترض بودند، تصریح کرد: طبق ماده ۳۹ قانون برنامه بودجه سالانه، افزایش قیمت هر نوع تعرفه و الگوهای وزارت نیرو باید با نظر کمیسیون انرژی مجلس و در قالب لایحه باشد.در جلسات قبل با حضور مسئولان وزارت برق قول داده شد اگر قرار است افزایش تعرفه ای باشد کمیسیون انرژی حتما در جریان قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد خامی مطرح شد که با همکاری کمیسیون انرژی و وزارت نیرو به نتیجه ای راجع به افزایش تعرفه برسند اما آقایان در وزارتخانه این نظر خام کمیسیون انرژی را اعمال کردند و روی تعرفه آوردند.
امینی گفت: در نشست امروز معاون وزیر قول داد افزایش تعرفه را لغو کند./ ایرنا


کلمات کلیدی: , ,
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...