اعتبارنامه نمایندگی مجلس به منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار تقدیم شد+عکس

چاپ

به گزارش مغان رسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری پارس آباد، در این جلسه که با حضور اعضای هیات اجرائی و هیات نظارت مرکز حوزه انتخابیه شهرستان پارس آباد برگزار شد، فرماندار پارس آباد ضمن تبریک این موفقیت آرزوی سلامتی و بهروزی را برای شکور پورحسین نماینده دوره دهم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار را از خداوند منان خواستار شد.

DSC08285_33851

اکبر صمدی، انتخابات این حوزه را یکی از کم حاشیه ترین انتخابات در مقایسه با انتخابات های گذشته عنوان کرد و گفت: همه مسئولان با تمام توان کامل در جهت توسعه شهرستان آماده همکاری با منتخب مردم شریف شهرستان هستند.

DSC08310_33850

شکور پورحسین منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار نیز در این جلسه ضمن قدردانی از اعتماد ملت فهیم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار، بیکاری را یک معضل اساسی دانست و گفت: هفت نماینده مجلس دهم در استان اردبیل در یک روح در زمینه پیشرفت و عمران و آبادانی تلاش خواهند کرد.

وی برنامه ها و اولویت های خود را در زمینه حل مشکلات فرودگاه، جاده های مواصلاتی پارس آباد به اردبیل، ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی و مشکلات بهداشت و درمان و پروژه های آب و خاک عنوان کرد و افزود: توسعه استان یک توسعه غیر متوازن است و باید با وحدت و همدلی در جهت پیشرفت منطقه عمل کنیم .

DSC08298_33852

نماینده منتخب مردم پارس آباد و بیله سوار همچنین حل مشکل قشر زحمتکش عشایر را یادآور شد و گفت: در این راستا نیز تمام تلاش خود را با کمک نمایندگان منتخب استان برای تسریع حل مشکلات این قشر خواهیم کرد.

DSC08300_33854

۲۰۱۶۰۵۱۶_۱۱۱۷۴۹_۳۳۸۵۵

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان پارس آباد اعتبار نامه دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه پارس آباد و بیله سوار را تقدیم شکور پور حسین منتخب مردم این حوزه انتخابیه کرد.