قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 5th, 2016 | 11:35 ق.ظ| كد خبر: 3796
اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی مجوزدارکشور حذف شد!
اصلاندوز از فهرست  نقاط مرزی مجوزدارکشور حذف شد! با توجه به درخواست یکی از کارگروه های دولت، مرز اصلاندوز در استان اردبیل از فهرست نقاط مرزی مجوزدار حذف شده است.

به گزارش مغان رسا ، روزنامه خراسان در ستون خبرهای ویژه خود نوشت:با توجه به اختیارات محوله به دولت در قانون امور گمرکی در خصوص تعیین اسکله ها، لنگرگاه ها، فرودگاه ها و سایر راه های مجاز گمرکی برای ورود و خروج وسایل نقلیه، کالا و مسافر، یک مسئول ارشد اجرایی با ارسال ابلاغیه در روز های اخیر به رحمانی فضلی وزیر کشور، اعلام کرده است که با توجه به درخواست یکی از کارگروه های دولت، مرز اصلاندوز در استان اردبیل از فهرست نقاط مرزی مجوزدار حذف شده است.

دستور ویژه کابینه برای اجرای سیاست های ابلاغی رهبری درباره علم و فناوری

بر  اساس ابلاغیه روز های اخیر هیئت دولت به ۵ عضو کابینه، تاکید شده است که دستگاه های مربوطه با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، موظفند اعتبارات مربوط به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص سیاست های کلی علم و فناوری به ویژه افزایش بودجه تحقیق و پژوهش به حداقل ۴درصد تولید ناخالص داخلی تا پایان سال ۱۴۰۴ را از محل جابه جایی برخی ردیف های مندرج در قانون بودجه تامین و در اختیار دستگاه های اجرایی ذی ربط قرار دهند تا  در راستای ابلاغیه معظم له و با رعایت مقررات مربوطه هزینه شود.

بر اساس این گزارش با حذف مرز اصلاندوز از فهرست نقاط مرزی مجوزدار‏، بازگشایی مجدد گمرک اصلاندوز که بیش از ۲۳ سال است با اشغال منطقه فضولی آذربایجان از سوی نیروهای نظامی ارمنستان، تاکنون به حالت تعلیق درآمده است برای همیشه آرزوهای مردم اصلاندوز و منطقه مغان را بر باد داد.

باید منتظر ماند و دید واکنش مسوولان شهرستانی و استانی به حذف این گمرک از فهرست نقاط مرزی مجوزدار چه خواهد بود.

آران مغان

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...