قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 13th, 2015 | 13:33 ب.ظ| كد خبر: 576
کارشناس ناظر بر اماکن ورزشی خبر داد:
اشتغال ۴۰۰نفر در سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل
اشتغال ۴۰۰نفر در سالن های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل عسگر شیرینی کارشناس ناظر بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گفت: یکی از اصلی ترین وظایف ماده ۸۸ یا همان واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و اشتغال زایی می باشد که توانستیم در سال جاری برای حدودا۴۰۰ نفر نیروی انسانی اشتغال زایی انجام دهیم.

به گزارش مغان رسا ؛ عسگر شیرینی کارشناس ناظر بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گفت: یکی از اصلی ترین وظایف  ماده ۸۸ یا همان واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و اشتغال زایی می باشد که توانستیم در سال جاری برای حدودا۴۰۰ نفر نیروی انسانی  اشتغال زایی انجام دهیم.

 شیرینی در رابطه با اعضای کمیسیون ماده ۸۸ گفت : این شورا متشکل از مدیرکل ورزش و جوانان استان ، معاون توسعه و پشتیبانی ، معاون ورزشی ، کارشناس ماده ۸۸ ، حراست ، بازرسی ، امور حقوقی و دفتر فنی می باشد.

کارشناس ناظر بر اماکن ورزشی ازنحوه نظارت بر اماکن ورزشی گفت : در دو بخش این مهم را انجام می دهیم یکی نظارت اداره شهرستان بر اماکن و دیگری نظارت اداره کل و اعضای کمیسیون ماده ۸۸  می باشد.

وی گفت :در حال حاضر کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون ماده ۸۸ تشکیل  شده و به بازرسی و نظارت سالن ها می پردازد و تقریبا هر هفته دو سالن را مورد بررسی قرار می دهند..
شیرینی در پایان افزود : در بحث نگهداری نیز دو مبحث وجود دارد اولی مشکلات جزئی که بر عهده مستاجر می باشد و دومی بحث مشکلات اساسی  است که بر عهده موجر می باشد.

انتهای پیام /

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...