اردبیل میزبان جام بین‌المللی یادگار امام می‌شود

چاپ

به گزارش مغان رسا به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش وجوانان استان ایوب بهتاج در جلسه شورای عالی ورزش استان گفت: قرار است با حضور رسول خادم رایزنی‌ها و پیگیری‌ها در این زمینه انجام شود تا در ۲۷ فروردین سال آینده با حضور ۲۰ کشور دنیا مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام به میزبانی اردبیل برگزار شود.

وی تصریح کرد: با رایزنی‌هایی که با فدراسیون کشتی آغاز کردیم در صورت توافق نهایی، اردبیل میزبان جام بین‌المللی یادگار امام در رشته کشتی آزاد و فرنگی در سال آینده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از برگزاری جام بین‌المللی فجر در رشته شطرنج در اردبیل خبر داد و گفت: هفتم تا ۱۵ بهمن ماه سرعین میزبان این مسابقات بین‌المللی است.

بهتاج از اقدامات و پیگیری‌های اساسی برای میزبانی شایسته اردبیل در برپایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا خبر داد و افزود: قرار است دهه اول اردیبهشت ماه این مسابقات با تأیید نهایی به میزبانی اردبیل برگزار شود که در نشست اخیر استاندار اردبیل با وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال قرار شد سالن‌های استان اردبیل برای این رویدادها تجهیز شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در کنار آماده‌سازی سالن رضازاده اردبیل، قرار است از هفته آینده عملیات بازسازی و تعمیر سالن شهید آسمانی اردبیل نیز آغاز شود تا بتوانیم به سرعت زمینه برای میزبانی این رویدادها را فراهم کنیم.

بهتاج به برگزاری مطلوب و مناسب همایش بزرگ پیاده‌روی در دوم مهر ماه در اردبیل و پخش رسانه‌ای این برنامه اشاره کرد و ادامه داد:‌ امیدواریم در کنار دستگاه‌های دولتی در سال‌های آینده اسپانسرها و بخش‌های غیردولتی در برگزاری شایسته این همایش‌ها با اعطای جوایز بیشتر همت و تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یاد و خاطره شهدای ورزشکار را گرامی داشت و گفت: ‌۲۶ مهر ماه یادواره شهدای ورزشکار استان با یاد و نام شهید ورزشکار اسماعیل اعلمی در اردبیل برگزار می‌شود که امیدواریم برگزاری این رویداد فضای معنوی را در استان با مشارکت عموم هموطنان فراهم آورد.