قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 3rd, 2016 | 10:30 ق.ظ| كد خبر: 3770
فرماندار پارس آباد
اخراج رئیس اداره فرهنگ ارشاد از جلسه را قبول ندارم
اخراج رئیس اداره فرهنگ ارشاد از جلسه را قبول ندارم فرماندار پارس آباد گفت :رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که در دولت گذشته بیرون انداخته بودند، به جلسه دعوت کرده و از او عذرخواهی کردم.

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: بنده اظهارات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را مبنی بر بیرون انداختن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان از جلسه به خاطر انجام ندادن برخی از مأموریت‌های خارج از وظایف قبول ندارم، به طوری که بنده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که در دولت گذشته بیرون انداخته بودند، به جلسه دعوت کرده و از او عذرخواهی کردم.

وی تصریح کرد: ما خارج از اختیارات و توان مالی و وظایفی که بر عهده مسؤولی گذاشته شده چیزی طلب نمی‌کنیم و طرح این مسأله که مدیری را به خاطر انجام ندادن درخواست غیرقانونی از جلسه بیرون کرده باشیم، صحت ندارد.

فرماندار پارس‌آباد به سرمایه‌گذاری ۲۰ برابری در قیاس با اعتبارات استانی در حوزه پایاب سد خداآفرین اشاره کرد و گفت: چانه‌زنی در جذب این اعتبارات بسیار مهم است و ضرورت دارد در تکمیل پروژه‌های زیربنایی هم از اعتبارات استانی و هم ملی استفاده کنیم.

صمدی به انباشت مطالبات پیمانکاران در سال‌های گذشته و دولت قبلی اشاره کرد و افزود: ما اگر تنها در پرداخت این مطالبات متمرکز شویم، دیگر نمی‌توانیم کار خاص و پروژه مهمی را اجرایی کنیم که ضرورت دارد در این پرداختی‌ها شرایطی فراهم آید تا اجحافی در حق فعالیت‌های مثبت دولت تدبیر و امید در منطقه رخ ندهد.

وی اضافه کرد: در نقطه مقابل اعتبارات کم و اندک ضروری است به نحوی عمل کنیم تا از اعتبارات ملی بتوانیم بیشترین جذب منابع را برای تکمیل پروژه‌ها شاهد باشیم.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...