قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 25th, 2015 | 16:04 ب.ظ| كد خبر: 1065
در پي فشار معاون سیاسی استاندار اردبیل؛
۳ نفر از اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات پارس آباد استعفا دادند
۳ نفر از اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات پارس آباد استعفا دادند سه نفر از اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار مجبور به استعفا شدند.
به گزارش مغان رسا ، حجت الاسلام امین پورمحمد، سعید علیزاده و عزیزاله حسین پور سه نفری هستند که مجبور شدند از سمت عضویت در هیات اجرایی انتخابات پارس آباد و بیله سوار استعفا دهند.
گفته می شود مداخله معاون سیاسی استاندار اردبیل در نحوه و روند برگزاری انتخابات هیات اجرایی که با حضور در فرمانداری پارس آباد صورت گرفت و فشارهای سیاسی علت استعفای این افراد بوده است.

سعید علیزاده و امین پورمحمد در حالی از عضویت در این هیات کناره گیری کردند که در انتخاباتی که با شرکت ۳۰نفر از معتمدین برگزار شد با کسب بیشترین رای به ترتیب اول و دوم شدند تا در ترکیب هشت عضو اصلی هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پارس آباد و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار قرار گیرند.

شنیدهای خبرنگار ما حاکیست این فشارها و مجبور کردن به استعفا به خاطر این است که اصلاح طلبان در ترکیب هیات اجرایی در اکثریت باشند.
انتخابات هیات اجرایی روز سه شنبه ۲۴ آذر از بین ۳۰ نفر براساس رای گیری در فرمانداری پارس آباد انجام شد که طی آن آقایان سعید علیزاده، امین پورمحمد، صادق زادحسین، نورالدین نوعی، عزیز صولت، علی نوری، عزیزاله حسین پور و رضا مختاری به عنوان اعضای اصلی و آقایان ابراهیم هاشمی، بیات فر زنجانی، علی عبادی، عوض زالی و اسمعلی نادری نیز به عنوان اعضای علی البدل معتمدین هیات اجرایی انتخابات شهرستان پارس آباد انتخاب شدند.
منبع : مغانه
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...