قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آوریل 16th, 2016 | 16:19 ب.ظ| كد خبر: 2691
استاندار اردبیل
پارس آباد مغان نیازمند توسعه صادرات مواد غذایی و محصولات باغی است
پارس آباد مغان نیازمند توسعه صادرات مواد غذایی و محصولات باغی است استاندار اردبیل خواستار توجه به توسعه صادرات مواد غذایی و محصولات باغی در شهرستان مرزی پارس آباد مغان شد.

به گزارش مغان رسا، مجید خدابخش در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان پارس آباد با برشمردن موقعیت خاص منطقه و قابلیت های کشاورزی ، دامپروری و محصولات باغی افزود: در اجرای اقتصاد مقاومتی از واحدهای تولیدی و خدماتی و کارآفرینان حمایت می کنیم.
وی موقعیت سرمایه گذاری در شهرستان پارس آباد را مفید دانست و گفت: صادرات محصولات زراعی باغی و لبنی باید با ایجاد صنایع تبدیلی و بسته بندی با فعال کردن تجارت برون مرزی و شناساسی بازارهای کشورهای هدف در اولویت قرار بگیرد.
خدابخش همچنین به استقرار نمایندگی اتاق بازرگانی در شهرستان پارس آباد تاکید و برگزاری دوره های آموزشی صادرات و ایجاد نمایشگاه های محصولات تولیدی را ضروری دانست.
استاندار اردبیل در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و خدماتی شهرک صنعتی پارس آباد را بررسی و دستورات لازم را برای حل مشکل آنها صادر کرد.
فرماندار پارس آباد هم در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در ایجاد صنایع مختلف تولیدی و خدماتی در این شهرستان خواستار رفع موانع موجود واحدهای تولیدی که بیشتر مسائل مالی است توسط بانک های عامل در استان شد.
اکبر صمدی با قدردانی از توجه ویژه استاندار برای توسعه شهرستان پارس آباد آمادگی فرمانداری را در پیشبرد اجرای اقتصادی مقاومتی اعلام کرد و افزود: مجموعه فرمانداری برای فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و ایجاد صنایع تبدیلی تمام توان خود را بکار گرفته است.

منبع: ایرنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...